) şimdilik bu kadar fala da inanmıorm zaten

Vay vay vay, Hoşgeldin SalihPlus. Özlettin kendini. Demek dizi izliyorsun. Ne oldu Prison Break'in sonunda? Kartanesi parayla kaçabildi mi? Seyredemedim de belki sen seyretmişsindir diye sordum. Telefonu elden çıkardın, motor da olmadı sanırım. Fazla ayrı kalma Maxi'den. Sonra merakta bırakırsın bizi.bende iyiyim Ayran içerik ayrı düşerük![]()
epeydir forumlardan uzaktım dizi falan izliyorum (lost ve prison break) artık lost 'u duymayan kalmamıştır.![]()
forumda gayet güzel herşey devam ediyo galiba bi sorun yok![]()
ara sıra böyle haftada bi kaç gün vakit buldukça bi selam çakarım inş. ayrıca kendimi basketbola verdim) şimdilik bu kadar fala da inanmıorm zaten
![]()
![]()
