Sürüm yükseltmeli miyim? yardım lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MAŞA

Üye
    Konu Sahibi
Sürüm yükseltmeli miyim? yardım lütfen
merhaba bana yardım edebilirmisiniz bir sorum olucak 3gs cihazım var sürüm 4.1 bazı oyunları yüklemiyor (the app gta 3 was not irstallet on the iphone maria because it requires a newer version of iphone software.) bu yazı çıkıyor sürüm yükseltmelimiyim yükseltirsem cihaz elimde kalırmı yada oyunu 4.3.3 te açarmı yardım lütfen teşekkürler
 


spy ghost

spy ghost

Üye
yükseltirken o bağlantıyı koparmada ne yaparsan yap :ehe
 

MAŞA

Üye
    Konu Sahibi
yükseltirken o bağlantıyı koparmada ne yaparsan yap :ehe
bu konuda bilgilimisin bişey sorucamda inşallah yardım edebilirsin yada yardım edicek birileri çıkar :) 3gs cihazı 4.1 sürümden 4.3.3 e yükseltmek istiyorum shsh kaydınıda yaptım artık yükseltmemde bi sakınca yoktur değilmi? bu aşamadan sonra ne yapmam lazım ?
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
4.3.3 eyükseltmeni tavsiye ederim jailbreak sorunuda yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt