MAŞA
Üye
Sürüm yükseltmeli miyim? yardım lütfen
merhaba bana yardım edebilirmisiniz bir sorum olucak 3gs cihazım var sürüm 4.1 bazı oyunları yüklemiyor (the app gta 3 was not irstallet on the iphone maria because it requires a newer version of iphone software.) bu yazı çıkıyor sürüm yükseltmelimiyim yükseltirsem cihaz elimde kalırmı yada oyunu 4.3.3 te açarmı yardım lütfen teşekkürler

3gs cihazı 4.1 sürümden 4.3.3 e yükseltmek istiyorum shsh kaydınıda yaptım artık yükseltmemde bi sakınca yoktur değilmi? bu aşamadan sonra ne yapmam lazım ?