Tayland'daki harika nehir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Tayland'daki harika nehir














 


omayra

Üye
Ayyy vıngır vıngır kaynıyor! Korkardım ben o kadar balığın içinde olmaktan. :(
 
kurt bey

kurt bey

Üye
serpme atmak serbestmi acep :ehe
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
harika mıııııı :o iğrenç
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
evet güzelmiş.....ama bende korkarım.....urfa da balıklıgöl deki balıkların aynısı gibi geldi bana...orda bunlardan bisürüü var....sen nereye gidersen oraya geliyolar onlarda...... :lol :lol :lol :lol
 

thebora

Üye
çok güzel biryer..fabrika bacaları yerine balıkların içinde olmayı tercih ederim
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
o balıklar adamı yer be
 
Altun.

Altun.

Üye
sallayacan bi saçma bi yakalamaya 1 kasa tutarsın beeeee
 
__Midas__

__Midas__

Üye
hemen mangalı yakacan hocam, tutucan,ayırıp ızgaraya atıcan cıssssssss,
:spr
 
Exalans

Exalans

Üye
bizde olsa mangalı alan koşar :ehe
 
padme

padme

Üye
serpme atmak serbestmi acep :ehe

Serbest ama o iklimde (acaip rutubetli bir sicak) ve tum ulke _neredeyse_ yemek kokarken inan yemek yemegi,balik bile tutmak istemezsin. :ehe Saka bir yana cok degisik bir ulke herseyi ile... :)
 
ocktei_axu

ocktei_axu

Üye
ne ac memleketız ya:)
 

delimakina

Üye
70cl yide ben getiitm :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt