[Harald Meyer] CameraPro v3.00(2) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Harald Meyer] CameraPro v3.00(2) Symbian^3 Signed
CameraPro, kamera ve video çekimleri için hızlı ve gelişmiş erişim olanağı sağlar: dijital zoom, raw jpeg, flaş, beyaz dengesi, Pozlama(telafisi), efektler (negatif,...), Sanal ufuk, pusula, sarsıntı giderme, zaman atlatma, basamaklama(HDR), sürekli oto. odak, yakın çekim, manuel ISO, ön ayarlar, zamanlayıcı , ardışık çekim, yüz algılama, 720p video (30 fps 'ye kadar), ayrıca özel frame boyutları, bit oranı, video/audio kodekleri ve frame oranları ile uzman video modu.

Yenilikler:
- Fixed GPS coordinates






 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ens_clk, aslankaplants ve Cane®


Cane®

Cane®

Üye
tesekkurler paylasım ıcın. bırsey ogrenmek ıstıyorum ama. bu surumun camerapro degılde camera+ uygulamasının camerapro adı altında cıktıgını soyleyenler var. ne kadar dogru bır bılgın varmı kardesım?
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tesekkurler paylasım ıcın. bırsey ogrenmek ıstıyorum ama. bu surumun camerapro degılde camera+ uygulamasının camerapro adı altında cıktıgını soyleyenler var. ne kadar dogru bır bılgın varmı kardesım?
Evet onu söyleyenler var ama Mağaza'da ve uygulama bilgilerinde öyle yazıyor ve Mağaza'da bu sürüm sadece N8'de görünmektedir.
 
Cane®

Cane®

Üye
Evet onu söyleyenler var ama Mağaza'da ve uygulama bilgilerinde öyle yazıyor ve Mağaza'da bu sürüm sadece N8'de görünmektedir.

evet o benm de dıkkatımı cektı ama camera pro eskı surum yanı bıldıgımız normal olan surum daha canlı ve net kalıte verıyo.bırde bu v3 de daha hantal calısıyo.bunlarda suphelerı arttırıyo
 
Dampierre

Dampierre

Üye
görüntü kalitesi daha net gibi, programın arayüzüde güzel ancak çok yavaş çalışıyor, güncelleme şart
 
  • Beğen
Tepkiler: Sensation
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
görüntü kalitesi daha net gibi, programın arayüzüde güzel ancak çok yavaş çalışıyor, güncelleme şart

Evet, bu sürümde arayüz daha güzel ancak daha ağır çalıştığı için kullanmıyorum. Yeni bir güncellemeyle hızlandırılırsa buna geçerim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt