600 700 civarı en iyi telefon

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ercome06

Üye
    Konu Sahibi
600 700 civarı en iyi telefon
mrb arkadaşlar uzun zamandır biriktirdiğim para ile 600 700 civarı dokunmatik bir delefon almıyı düşünüyorum.araştırmadan her aldığım telefondan pişman oldum bana yardımcı olurmusunuz ne önerirsiniz.simdiden teşekkürler..
 


anılbaran

anılbaran

Üye
 

by*cambaz

Üye
bnce gio ya da fit
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Android'li bi cihaz almanı tavsiye ederim hocam.. Lg,Huawei yada Samsung'un modellerıne bakabılırsın bu fıyata bı cok seçeneğin var..
 
alperen545

alperen545

Üye
türkcell t20
 
atakan25

atakan25

Üye
c6-01 kullanıyorum memnunum
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Sakın Gio alma gibi bir yanılgıya düşersin, uzak dur derim 600-650 tl piyasa fiyatı şaka gibi. Nokia 603 öneririm, süper telefondur. Herşeyiyle fiyatını hakeden bir cihazdır.
 
futbol123

futbol123

Üye
nokia 603 veya huawai x5
 

ercome06

Üye
    Konu Sahibi
çok sağlun arkadaşlar. peki bu nokia 603 ün dokunmatiği c5-03 gibi sert basınca işleyen türdenmi
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
çok sağlun arkadaşlar. peki bu nokia 603 ün dokunmatiği c5-03 gibi sert basınca işleyen türdenmi
Hayır kapasitif ekran+multitouch vardır. Iphone 4, Samsung Galaxy serileri, Nokia N8/C7/E7/C6-01/701 vb. ekran tarzıdır.
 
AHMED...

AHMED...

Üye
xperia mini pro yu bi incele istersen 1 ghz işlemci 512 mb ram 5 mp kamera hd video adroid 2.3 vatan bilgisayar da world cart varsa 625 tl fiyatı 10 taksit
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Desire Z veya x5 öneririm..
 

blackcemre

Üye

N97 Minim var çok temiz o ilanada bir bak derim
 
y n s c n

y n s c n

Üye

N97 Minim var çok temiz o ilanada bir bak derim

Adam 600-700 lirak telefon istemiş ne yapsın senin bastırmatik cihazını :)
 

blackcemre

Üye
bastırmatik cihaz deil c6-5800-5230 ile aynı dokunmatik kullanılmışsın senin dedğin basmatikler çeakma olanlar hiç kullanmaışsın dışarda hep öyle diolar iszde öyl e inanıyosunuz.
 
william75

william75

Üye
xperia mini, ideos x5, ya da optimus me tavsiye ederim
 
y n s c n

y n s c n

Üye
bastırmatik cihaz deil c6-5800-5230 ile aynı dokunmatik kullanılmışsın senin dedğin basmatikler çeakma olanlar hiç kullanmaışsın dışarda hep öyle diolar iszde öyl e inanıyosunuz.

Bizzat amcamda var ondan biliyorum :) Zamanında bende alacaktım az daha.. Kulaktan dolma laflar değil yani rahat ol sen :oke:
 

blackcemre

Üye
bana göre çok iyi güncellemesini yapmışmıki
 
SnekAffekt

SnekAffekt

Üye
huawei ideos x5,sony live with walkman,xperia mini/mini pro yada bekle bir iki hafta vatanda indirim olduğunda xperia neo v al benim gibi çok memnunum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt