Hard Format Attım Ama Uygulamalar Silinmedi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
qsaw

qsaw

Üye
    Konu Sahibi
Hard Format Attım Ama Uygulamalar Silinmedi
Evet c6-01 e daha demin hard format attım uygulamalar hala yerinde ve çalışıyor :hmmm
 


PriZm

PriZm

Üye
başlığı düzelt bence:ehe MaxiRtük'e takılmasın:ehe
 
okitox

okitox

Üye
başlık çok manidar olmuş gerçekten...

arkadaşım hard format atınca uygulamalar silinmiyor zaten genellikle. hard formattan önce hafıza kartını biçimlendir. daha sonra hardını at. dediğin türden uygulamalar da yükleme telefona. günah günah... :D
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
harbiden başlığı görünce.. Lan bn mi o harfi göremedim yoksa arkadas bişy mi ima ediyo :P
neyse.. Tele hard formattan önce kesinlkle hafıza kartndaki sistem dısyalarını pc den silmelisin
 
qsaw

qsaw

Üye
    Konu Sahibi
düzelttim telefon işte saçma sapan çeviriyor
 
qsaw

qsaw

Üye
    Konu Sahibi
t9 u açıpda kullanıcam bundan sonra :D
 
qsaw

qsaw

Üye
    Konu Sahibi
siznde içiniz fesatmış :d::naughty::d:
 
qsaw

qsaw

Üye
    Konu Sahibi
bi ben hard format attım çünkü hafıza kartındaki klasörler uygulamaya dönüştü müziler hariç hiçö birşeye girilemiyordu fotoğraflara giriyorum bulanamdı diyor videolara girincede öyle diyor sonra dosya yöneticisinden desteklenmeyen uygulama diyor niye böyle oldu bütün veriler gitti:ağlarım: zaten açılmıyordu :ağlarım:
 
PriZm

PriZm

Üye
bi ben hard format attım çünkü hafıza kartındaki klasörler uygulamaya dönüştü müziler hariç hiçö birşeye girilemiyordu fotoğraflara giriyorum bulanamdı diyor videolara girincede öyle diyor sonra dosya yöneticisinden desteklenmeyen uygulama diyor niye böyle oldu bütün veriler gitti:ağlarım: zaten açılmıyordu :ağlarım:

Virüs. ;)
 
qsaw

qsaw

Üye
    Konu Sahibi
bilgde kaspersky yüklü neden bulamadı :ağlarım:
 
PriZm

PriZm

Üye
çoğu flash sürücüye bulaşan klasör yerine geçen virüslerden bulaşmış.zararlı değil ama telefonda açmaya kalktığında dosyalar bozuk görünür.

en iyisi sen teli bilgisayara bağla kaspersky ile tarattır.

Edit:Bendede Kis 2012 var.
 
qsaw

qsaw

Üye
    Konu Sahibi
çoğu flash sürücüye bulaşan klasör yerine geçen virüslerden bulaşmış.zararlı değil ama telefonda açmaya kalktığında dosyalar bozuk görünür.

en iyisi sen teli bilgisayara bağla kaspersky ile tarattır.

Edit:Bendede Kis 2012 var.
benim bilg. dede var tarattım şimdi yok bide seninki tam sürümmü?
 

OzGuRKnowN

Üye
MS Security Kur Virüs oLarak Bulacağından emin oLabilir. Ayrıca öyle önemli bişey değil. PCye Tak Teli ve içerisindeki bilgilerini vs al. Depo hafızana veya Hafıza kartına format at. Programları kalıntısız silmek istiyorsun Hafızadaki ( C: Hafızası değil.) Resources System Private vß. Dosyları sil. Bunuda Pcye Takıp yapabilirsin.
 
hakan_710

hakan_710

Üye
benim anlamadığım undertaker arkadaşım virüs bulaşmış demiş ama şu güne kadar symbian virüsünün dosyaları bozduğunu görmedim :hmmm genelde sağa sola mesaj yollar o virüsler ama qsaw arkadaşımızın teline dosyaları gizleyip yerine kendisini koyan virüsten bulaşmış ta olabilir neyse artık herkes kendi bildiğini yazıyo. geçmiş olsun arkadaşım bu arada
 
qsaw

qsaw

Üye
    Konu Sahibi
benim anlamadığım undertaker arkadaşım virüs bulaşmış demiş ama şu güne kadar symbian virüsünün dosyaları bozduğunu görmedim :hmmm genelde sağa sola mesaj yollar o virüsler ama qsaw arkadaşımızın teline dosyaları gizleyip yerine kendisini koyan virüsten bulaşmış ta olabilir neyse artık herkes kendi bildiğini yazıyo. geçmiş olsun arkadaşım bu arada
sağol 2108 tane dosyam gitti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt