cronaldo61
Üye
C5-03 Telefon hafızasını artırma
Konuyu okuyan herkese merhaba. Telefonumun hafızası dolmuştu, 10 mb hafızası kalmıştı. Son günlerde yeniden başlatmaya başladı kendini. Virüs bulaştı herhalde. Bende hard format attım. (Format atmayı bilmeyenler için; format nasıl atılır? - Telefon kapalıyken; sesi açma tuşu, tuş kilidi tuşu, arama tuşu (yeşil tuş) ve kapatma tuşu (kırmızı)'na hepsine aynı anda basıyoruz. Parmaklarımızı kaldırmadan telefon açılırken gelen "Nokia" yazısı gelene kadar bekliyoruz. İşlem tamam oluyor.) Format atmadan önce telefonu güncelledim çıkan son versiyona(Şu an sitede gözükmüyor ama Nokia Suite'den güncelleyebilirsiniz). Format attıktan sonra telefonda facebook, twitter, youtube falan hiçbir şey kalmadı. Bide Chat programı silindi. Onun yerine Ovi'den diğer sohbet programlarını indirmek için kısayol geldi. Telefon hafızası 64 mb oldu(boş hafıza). Format atalı yarım saat falan oldu. Taze bilgi yani.
Başka eksiklik var mı bilmiyorum. Olursa paylaşırım yine ama sanmıyorum olacağını.
Hem de son güncelleştirme ile devam ediyorum.
Uygulamalar umrumda değil, telefonumun hafızası artsın diyenlere sesimi duyurmak istedim. Bilginize.
[NOT: Sadece kendi telefonumda denedim! ]
Başka eksiklik var mı bilmiyorum. Olursa paylaşırım yine ama sanmıyorum olacağını.
Hem de son güncelleştirme ile devam ediyorum.
Uygulamalar umrumda değil, telefonumun hafızası artsın diyenlere sesimi duyurmak istedim. Bilginize.
[NOT: Sadece kendi telefonumda denedim! ]
