C5-03 Telefon hafızasını artırma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cronaldo61

cronaldo61

Üye
    Konu Sahibi
C5-03 Telefon hafızasını artırma
Konuyu okuyan herkese merhaba. Telefonumun hafızası dolmuştu, 10 mb hafızası kalmıştı. Son günlerde yeniden başlatmaya başladı kendini. Virüs bulaştı herhalde. Bende hard format attım. (Format atmayı bilmeyenler için; format nasıl atılır? - Telefon kapalıyken; sesi açma tuşu, tuş kilidi tuşu, arama tuşu (yeşil tuş) ve kapatma tuşu (kırmızı)'na hepsine aynı anda basıyoruz. Parmaklarımızı kaldırmadan telefon açılırken gelen "Nokia" yazısı gelene kadar bekliyoruz. İşlem tamam oluyor.) Format atmadan önce telefonu güncelledim çıkan son versiyona(Şu an sitede gözükmüyor ama Nokia Suite'den güncelleyebilirsiniz). Format attıktan sonra telefonda facebook, twitter, youtube falan hiçbir şey kalmadı. Bide Chat programı silindi. Onun yerine Ovi'den diğer sohbet programlarını indirmek için kısayol geldi. Telefon hafızası 64 mb oldu(boş hafıza). Format atalı yarım saat falan oldu. Taze bilgi yani. :) Başka eksiklik var mı bilmiyorum. Olursa paylaşırım yine ama sanmıyorum olacağını. :) Hem de son güncelleştirme ile devam ediyorum. :) Uygulamalar umrumda değil, telefonumun hafızası artsın diyenlere sesimi duyurmak istedim. Bilginize. :) [NOT: Sadece kendi telefonumda denedim! ]
 


Joker.

Joker.

Üye
Ne demek istediğşn beli değiş ancak telin hafızasını arttırmak için air pach diğe onla 71 mb oluyor
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
delete fotayı da özellikle seçip kuruyorsun
 
cronaldo61

cronaldo61

Üye
    Konu Sahibi
Ne demek istediğşn beli değiş ancak telin hafızasını arttırmak için air pach diğe onla 71 mb oluyor
Gayet açık ve net yazdığımı düşünüyorum. Bunu da anlayamıyorsan sorunu bende değil kendinde aramalısın. Air Patch'i de hiç kullanmadım, bilmiyorum. Benim yöntemimi beğenmeyen arkadaşlara tavsiye oldu.
 

hyuskata

Üye
bu gun benimde yaptigim bi uygulama hafiza bosaldi ama benim maksadim baskaydi bi broblemim olustu kasperski ve netginguard ile tel actiktan sonra netgin kasperskiyi bloke ediyor ve telim tamamen donuyor
 
Joker.

Joker.

Üye
arkadaşım sen zaten bilinen bir yöntemi yaplaşmışsın o formattı bulanda By.Gablin zaten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt