mesaj sorunu yeni oldu bu karolası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
    Konu Sahibi
mesaj sorunu yeni oldu bu karolası
arkadaşlar x6 telefonun vardı at turkcell mesela sorunu anlatayım size mesela telefonun şarjı bitti demi kapandı tekrar açıldığında sim mesaj merkezi otomatikman vodafone oluyor siliyorum tekrar turkcell mesaj merkez numarasını giriyorum oluyor telfonu kapatayım açayım gene vodafone oluyor 3 gün once teleon değiştirdim aynı sorun bundada var arkadaşlarkesin hatla ilgili bi sorun acaba başkalarında da bu sorun varmı ki
 


spartuas

spartuas

Üye
Hattın ile ilgili sorun olabilir. Veya bi format at telefona öyle dene olmadı sim değiştir. Çünkü mesaj merkezi sim ile alakalıdır diye biliyorum ben
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
    Konu Sahibi
telefona bırak format atmayı jaf la flash attım ene düzelmedi kardeşim bende anlamadım valla
 
spartuas

spartuas

Üye
hmm garip böyle sorun ilk defa görüyorum. Bi telefoncuya göster belki bilir
 
salihk

salihk

Emekli Yönetici
bence senın aldıgın telefon vodafone Kampanyalı telefondur 2ci el Ondan olabılır flasda atsan Silemezsin :)
 
GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
    Konu Sahibi
hmm garip böyle sorun ilk defa görüyorum. Bi telefoncuya göster belki bilir


yarın ötüreceğim zaten canıma tak etti :D bu ne ya telefon kapanıyo açılıyo mesaj merkez numarası değşiyo

----------Eklendi @ 00:10:37 ---------- Yazıldı @ 00:09:44 ----------

bence senın aldıgın telefon vodafone Kampanyalı telefondur 2ci el Ondan olabılır flasda atsan Silemezsin :)


yok kardeşim vodafoneli falan del önceki satığım telefonda olmuyordu son 3 aftadır böyle yeni aldığım telefon da nokıa com a .ş garantli vodafone le alakası yok
 
aşikar53

aşikar53

Üye
hattını kayıp et yedeği ni çıkar
dene bi bakalım belki düzelir inşallah :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt