GLADYATÖR1581
Üye
mesaj sorunu yeni oldu bu karolası
arkadaşlar x6 telefonun vardı at turkcell mesela sorunu anlatayım size mesela telefonun şarjı bitti demi kapandı tekrar açıldığında sim mesaj merkezi otomatikman vodafone oluyor siliyorum tekrar turkcell mesaj merkez numarasını giriyorum oluyor telfonu kapatayım açayım gene vodafone oluyor 3 gün once teleon değiştirdim aynı sorun bundada var arkadaşlarkesin hatla ilgili bi sorun acaba başkalarında da bu sorun varmı ki

bu ne ya telefon kapanıyo açılıyo mesaj merkez numarası değşiyo