Mobilden konu açtım (link eklendi :D)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
:gun: :gun2:

----------Eklendi @ 01:37:36 ---------- Yazıldı @ 01:37:04 ----------

:destere:
 


SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
:hmm: :hmmm:

----------Eklendi @ 00:53:10 ---------- Yazıldı @ 00:52:54 ----------

:hmmm
 
-efşan

-efşan

Üye
Usta türkçesi var mı? Birde telefonun rootlu olması mı gerekiyor?
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
mstf_l

mstf_l

Üye
ya bu aktiflestirme kodu istiyor :vur:
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
rar şifresi ne bunun :D
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
Runner626

Runner626

Üye
Bunu hangi programlar açıyoz daemon tools hata veripduru
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
bigün harbi link koycam bakalım ne diceniz :d:
 
Necmati

Necmati

Üye
eklenti olarak ekleseydin keşke
 
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
bu konuyu takibe devam çok yakında bi program paylaşıcam :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Mareşal
mstf_l

mstf_l

Üye
nod32 virus alarmı verdi sen bizimi kandırıyon :nono:
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
-efşan

-efşan

Üye
Hocam dosya boyutu çok büyük; part yapsaydın keşke.
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
arkadaşım yanlış link vermişsin başka bi şey çıktı
 
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
benim sorumluluğumda ama umurumda değil :cool:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
konuyu dağıtmayın
 
  • Beğen
Tepkiler: Necmati
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
linklerde sorun varsa pm atın, başka link vericem :naughty:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt