Telefon Önerisine İhtiyacım var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TyaxNoN

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Önerisine İhtiyacım var
bana oyun ve uygulama bakımından bir telefon önere bilirmisiniz

Samsung Star s5233 Wi Fi almayı düşünüyorum daha iyisi varsa aynı fiyat aralığında öneriniz varmı

----------Eklendi @ 21:59:21 ---------- Yazıldı @ 21:45:41 ----------

çok acil öneri lazım yarın alcam
 


SnekAffekt

SnekAffekt

Üye
bütçen ne kadar ve samsung star'ı alıp napcan.. oyun ve uygulama diyosan direkt olarak android al tabi 400-500 lira en düşük fiyat olarak yani star'ın fiyatına yakın
 

TyaxNoN

Üye
    Konu Sahibi
bütçem 450-500 tl
 
SnekAffekt

SnekAffekt

Üye
bütçem 450-500 tl

bütçen orta seviye android telefonlar için yeterli huawei ideos x5, samsung galaxy gio, general mobile ultimate slim 4gb. tavsiyemdir. burdan bakabilirsin bütçene uygun telefonlar
 

TyaxNoN

Üye
    Konu Sahibi
bunların arasında uygulaması bol olan hangisidir acaba ?
 
SnekAffekt

SnekAffekt

Üye
bunların arasında uygulaması bol olan hangisidir acaba ?
huawei ideos x5 te her türlü uygulama ve oyun çalıştırabilirsin özellik bakımından da en iyi telefon x5 tir bu fiyata, oyunlarda kasma sorunu fazla olmaz.
zaten her türlü android telefon oyun bakımından olmasa da uygulama bakımından oldukça zengindir.
 

TyaxNoN

Üye
    Konu Sahibi
yardımın için çok sağol
 
klsb44mirc

klsb44mirc

Üye
50-60 lira kadar koyarsan 550-560 a xperia mini pro var (x10 olanı değil) bu da güzel bakmanı tavsiye ederim
 
61semih

61semih

Üye
oyun uygulama senın ıcın nemlıyse o telefondan uzak dur android li telefonlara yonel şekıl 1 galaxy gio
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Star wifi alacağına optimus me al bak keyfine. Android 2.2 froyo kullanıyor cihaz hem o fiyata android kullanmış olursun. Söylediğin telefondan hem daha kaliteli hemde daha çok amaçla kullanabilirsin. Oyun uygulama açısından bolluk yaşarsın :) Tavsiye benden tercih senden.
 

TyaxNoN

Üye
    Konu Sahibi
yardımlarınız için teşekkürler huawei ideos x5 almayı düşünüyorum
 
Masha

Masha

Üye
huawei ideos x5'in şarjı 1 gün bile dayanmıyormuş hatta abartanları bile duydum 5 6 saat aralığı gibi. Bence iyi araştırmanda fayda var. Huawei çin malı olduğunu falanda söylüyorlar. Benim tavsiyem de Optimus Me veya Galaxy Gio. Bunların eksileri de vardır tabi ama o fiyata alabileceğin en hızlı stabil çalışan ve kaliteli olan cihazlar.
 
SnekAffekt

SnekAffekt

Üye
50-60 lira kadar koyarsan 550-560 a xperia mini pro var (x10 olanı değil) bu da güzel bakmanı tavsiye ederim

xperia mini pro nerde 550-560 lira en düşük 600 e bulursun o bile zor (sahibinden.com da 550 ye var ama hepsi yurtdışı malı)
bence de xperia mini pro ya da sony live with walkman uygun senin için ama bütçeni yükseltmen gerekir.
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Optimus me yada Galxy Gio'ya bak derım hocam ben ıkısınden bırını al alacaksan.. huawei gıbı markalara yonelıp macera arama bence..
 
y n s c n

y n s c n

Üye
x5 güzel cihazdır tam olarak fp diyebiliceğimiz bi telefon. :oke:
 
bersan47

bersan47

Üye
bana da telefon lazım ya blackberyy curve 8520 ya da general mobile fox
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Star wifi alacağına optimus me al bak keyfine. Android 2.2 froyo kullanıyor cihaz hem o fiyata android kullanmış olursun. Söylediğin telefondan hem daha kaliteli hemde daha çok amaçla kullanabilirsin. Oyun uygulama açısından bolluk yaşarsın :) Tavsiye benden tercih senden.

Bir ara Optimus Me BİM'de 299 TL idi:alkisParam olsa alacaktım:kop2:
 
Ocean258

Ocean258

Üye
400 Tl civarında dıye bılıyorum ben optimus me'nın fıyatını 299 tl falan olmadı hıc.. Bım'dekı ındırımde o fıyata satıldı dıye bılıyorum ben sadece..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt