9. Telefonu Kullanmaya Gidiyoruz...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
9. Telefonu Kullanmaya Gidiyoruz...
Yakın Zamanda Nokia 3650 Almayı Düşünüyorum. Nokia 7610daki sorunlardan sonra telefon değiştirmiştim. Şimdi elimde kalan 2 tane kayıt dışı kalan telefon var. Onları verip, alacam 3650. 25 TL :ehe. Hayırlısı Olur İnşallah.
 


SHS

SHS

Üye
Maşallah :aha:
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Evet maaşallahımız var artık :)
 

Burak

Üye
takoz telefonları topluyosun sürekli

adın takozcuya çıktı haberin olsun :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: " Tehlike "
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kardeşim alacak param yoksa android neden olmasın eski telefon sende alıştın aynı lafı söylemeye :D
 
futbol123

futbol123

Üye
olum napıcan 3650 yi takoz birşey 6600 al daha iyidir.
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Boşuna Sevinmeyelim, iptal oldu.
 
futbol123

futbol123

Üye
sevinen kim?
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron

Revengeful

Emekli Yönetici
adam takoz piyasasına girmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Neyse bu sefer iptal oldu ama, amacımı gerçekleştiricem bir gün.
 
futbol123

futbol123

Üye
Neyse bu sefer iptal oldu ama, amacımı gerçekleştiricem bir gün.
amacın daha büyük şeyler olsun derslerine çalış büyüdüğünde isteğin bütün telefonları alırsın
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt