5800 hacksiz sistem dosyalarını görme.!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nightmare53

nightmare53

Üye
    Konu Sahibi
5800 hacksiz sistem dosyalarını görme.!
Arkadaşlar öncelikle bu nasıl yapılır onu söyleyeyim.netqin mobile guard a girip file manager settings ten ram disk,rom disk ve system icon kutucukları ''hide'' yani gizle olarak seçilmiş.biz bunu ''show'' yani göster yaparsak artık açılmış oluyor..
Şimdi işi iyi bilen kişilere şunu sorcam buradan C:Cache ve Z:Firmware sürücüsü görülebiliyor ve Z: nin içinde farklı farklı dosyalar mevcut..örneğin startup_tone.aac gibi..bu ses dosyası bildiğiniz gibi açılış ekranı sesi..biz bunu silip yerine aynı isimde baska bi dosya koyarsak o çalarmı ve teli daha onceden hacklemedim ve hackleyince sistem dosyaları gözüküyormuş.bunun sertifika hatasıyla bağlantısı nedir? ben bu sekilde sistem dosyalarını gorebiliyorsam sertifika hatasını içindeki kayıt defteri dosyaları vs. silerek giderebilirmiyim..??
 


Symbianist

Symbianist

Üye
öncelikle netquin ile sistem dosyalarını sadece görürsün silemezsin veya o klasörlere dosya kopyalayamazsın. hatta istersen hafıza kartından bir dosyayı oraya kopyalamayı dene olmadığını göreceksin. sistem üzerinde değişiklik yapmana izin vermez. açılış sesini değiştiren programlar vardı galiba araştırmak lazım. şurada bir anlatım var:
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...fonlarda-acilis-muzigi-degistirme-140415.html

sen diyorsun ki onu z'den silip yerine başka birşey atmak mümkün mü? mümkün ama bunu telefondan yapamazsın. rom diskinde hackli bile olsa telefonda düzenleme yapamazsın. ancak pcden rof,uda vb. düzenlemesi yoluyla telefonun yazılımına eklersin. bunu yapmak da uğraştırır bazen değiştirilen yazılım yüklenmeyebilir. neyi nasıl yapacağını bilmen gerekir. ama bir şekilde olur.
 
ecel54

ecel54

Üye
Arkadaşlar öncelikle bu nasıl yapılır onu söyleyeyim.netqin mobile guard a girip file manager settings ten ram disk,rom disk ve system icon kutucukları ''hide'' yani gizle olarak seçilmiş.biz bunu ''show'' yani göster yaparsak artık açılmış oluyor.. [bilmeyenler fazla kurcalayıp bişey silipte bozmasın :)]
Şimdi işi iyi bilen kişilere şunu sorcam buradan C:Cache ve Z:Firmware sürücüsü görülebiliyor ve Z: nin içinde farklı farklı dosyalar mevcut..örneğin startup_tone.aac gibi..bu ses dosyası bildiğiniz gibi açılış ekranı sesi..biz bunu silip yerine aynı isimde baska bi dosya koyarsak o çalarmı ve teli daha onceden hacklemedim ve hackleyince sistem dosyaları gözüküyormuş.bunun sertifika hatasıyla bağlantısı nedir? ben bu sekilde sistem dosyalarını gorebiliyorsam sertifika hatasını içindeki kayıt defteri dosyaları vs. silerek giderebilirmiyim..??

:kop:

----------Eklendi @ 19:02:48 ---------- Yazıldı @ 19:02:01 ----------

öncelikle netquin ile sistem dosyalarını sadece görürsün silemezsin veya o klasörlere dosya kopyalayamazsın. hatta istersen hafıza kartından bir dosyayı oraya kopyalamayı dene olmadığını göreceksin. sistem üzerinde değişiklik yapmana izin vermez. açılış sesini değiştiren programlar vardı galiba araştırmak lazım. şurada bir anlatım var:
http://www.maxicep.com/s60-3rd-sist...fonlarda-acilis-muzigi-degistirme-140415.html

sen diyorsun ki onu z'den silip yerine başka birşey atmak mümkün mü? mümkün ama bunu telefondan yapamazsın. rom diskinde hackli bile olsa telefonda düzenleme yapamazsın. ancak pcden rof,uda vb. düzenlemesi yoluyla telefonun yazılımına eklersin. bunu yapmak da uğraştırır bazen değiştirilen yazılım yüklenmeyebilir. neyi nasıl yapacağını bilmen gerekir. ama bir şekilde olur.

:oke:
 
nightmare53

nightmare53

Üye
    Konu Sahibi
ecel54 burasının amacı sorulara cevap bulmak..bi cevabın varsa yaz,yoksa gülücük veya onaylama benim hiçbir işime yaramaz
 
anılbaran

anılbaran

Üye
hacklemek 5 dk sürüyo o yuzden gerek yok :oke: ama yinede teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt