Bi bakar mısın kardeşim ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bi bakar mısın kardeşim ?
Slm arkadaşlar. Kim milyoner olmak ister diye bi bilgi yarışması varya onun oyunu vardı . Türkçe varmı ya kenan ışık falan :) varsa o oyunun türkçesi bi link verir misiniz?telim n95 8gb
 


BrainFree

BrainFree

Üye
kenan ışık yok ama oyun var llnk verecem simdi

----------Eklendi @ 20:54:18 ---------- Yazıldı @ 20:52:53 ----------

http://ziddu.com/download/17170452/kim_500_bin_ister_v2.rar.html
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Değerli Kardeşim daha indermedim de türkçe mi bu acaba ?

----------Eklendi @ 22:09:35 ---------- Yazıldı @ 22:08:53 ----------

kenan ışık yok ama oyun var llnk verecem simdi

----------Eklendi @ 20:54:18 ---------- Yazıldı @ 20:52:53 ----------

http://ziddu.com/download/17170452/kim_500_bin_ister_v2.rar.html

Değerli Kardeşim daha indermedim de türkçe mi bu acaba ?

----------Eklendi @ 22:16:17 ---------- Yazıldı @ 22:09:35 ----------

Değerli Kardeşim daha indermedim de türkçe mi bu acaba ?

----------Eklendi @ 22:09:35 ---------- Yazıldı @ 22:08:53 ----------



Değerli Kardeşim daha indermedim de türkçe mi bu acaba ?

Tamam inderdimde desteklemiyor dedi. Telim n95 8gb
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamamdir kardeşim tam istediğim gibi sağol. Sonsuz Teşekkürler .teşekkürler
 
BrainFree

BrainFree

Üye
bişey değil kardeşim s60v3 oyunlar forumuna girsen ilk konu bu oyun zaten :)
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
BrainFree

BrainFree

Üye
:) kardeşim sitede daha yeni olduğum için bide cepten girdiğim için biraz karışık geliyo bende direk konu açıyorum :)

E ben de cepteyim ama E63 e opera süper oluyo copy paste felan opera mobile da herşey var :)
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
E ben de cepteyim ama E63 e opera süper oluyo copy paste felan opera mobile da herşey var :)

Aynen bende de opera versiyonlarının hepsi varda opera 4 gibi hiçbiri hızlı değil. Yav ben hep konu açıyorum ışte öyle forumlardan bi türlü anlıyamadım:) Allah'dan böyle konu açıyorum da senin gibi güzel insanlar yardım ediyo. Ama bence en iyisi konu açmak :)
 
BrainFree

BrainFree

Üye
Aynen bende de opera versiyonlarının hepsi varda opera 4 gibi hiçbiri hızlı değil. Yav ben hep konu açıyorum ışte öyle forumlardan bi türlü anlıyamadım:) Allah'dan böyle konu açıyorum da senin gibi güzel insanlar yardım ediyo. Ama bence en iyisi konu açmak :)

Mobile yi bir kez kullanınca insana miniyi kullanmak çok koyuyo :)
 

onila

Üye
Hem eğlenip hemde bilgilenmek için bir bilgi yarışması


Zekaya ve bilgiye dayalı güzel bir bilgi yarışması sitede çeşitli zeka ve kelime oyunlarıda var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt