Aynen bende de opera versiyonlarının hepsi varda opera 4 gibi hiçbiri hızlı değil. Yav ben hep konu açıyorum ışte öyle forumlardan bi türlü anlıyamadım

Allah'dan böyle konu açıyorum da senin gibi güzel insanlar yardım ediyo. Ama bence en iyisi konu açmak