teLefondan değiL hattınızdan kaynakLanan bir durum . unutmayınız bugün bayram ve bunun gibi özeL günLerde yoğunLukdan bu gibi durumLar oLuşabiLiyor![]()
bazen bekliyor derken de iletilmiş oluyor.Bayram yoğunluğu bugün artık yavaş yavaş biter diye düşünüyorum

evet muhtemelen şebekedeki yoğunluktandır.Tahminim avea hattınızda bu sorunu yaşıyorsunuz değil mi?![]()
sağol bu yoğunluk ne zaman geçer

