Iletim raporu gelmiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Iletim raporu gelmiyor
Arkadaşlar dün öğleden itibaren gönderdiğim mesajların iletim raporu gelmiyor bu sorun sadece bende mi var yoksa sizde de mi oluyor sorun nedir? Not: tel 6300
 


SHS

SHS

Üye
mesajı gönderdikten sonra "iletildi:...." demiyor mu?
 
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Yok bekliyor diyor
 
minoo

minoo

Üye
sorun karsi tarafta olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS ve Samsunspor
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Walla yarın saat önce gönderdiğim mesaj iletim raporu bekliyor diyor cevabı daha Yeni geldi anlamadım yha.... Not:iletildi diye cevap gelmedi
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
teLefondan değiL hattınızdan kaynakLanan bir durum . unutmayınız bugün bayram ve bunun gibi özeL günLerde yoğunLukdan bu gibi durumLar oLuşabiLiyor :oke:
 
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
teLefondan değiL hattınızdan kaynakLanan bir durum . unutmayınız bugün bayram ve bunun gibi özeL günLerde yoğunLukdan bu gibi durumLar oLuşabiLiyor :oke:

sağol bu yoğunluk ne zaman geçer
 
greenmile

greenmile

Üye
bazen bekliyor derken de iletilmiş oluyor.Bayram yoğunluğu bugün artık yavaş yavaş biter diye düşünüyorum
 
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
bazen bekliyor derken de iletilmiş oluyor.Bayram yoğunluğu bugün artık yavaş yavaş biter diye düşünüyorum

ınş.. Bide mesajların cevabı yarın saat sonra geliyor yine aynı yoğunluktan mi kaynaklanıyor.... :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
greenmile

greenmile

Üye
evet muhtemelen şebekedeki yoğunluktandır.Tahminim avea hattınızda bu sorunu yaşıyorsunuz değil mi?:D
 
greenmile

greenmile

Üye
onda da oluyor bu sorunlar yakında düzelir;)
 
Astrosman

Astrosman

Üye
    Konu Sahibi
Yinede sağol bilgi ve geniş tahminine :)
 
greenmile

greenmile

Üye
rica ederim ama zamaninda avea ve vodafone da bu sorunlarla ugrasmistim genis tahminim burdan geliyor :D
 

Burak

Üye
yoğunluktan oluyodur kardeş bayram dolayısıyla
 
minoo

minoo

Üye
:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
TheCower

TheCower

Üye
Ya bende hep oluyor sabah mesaj atıyorum akşama gidiyo çok sinir edici birşey
 

dj eşref

Üye
kardes telefonun mesaj ayarlarına baktın mı MESAJLAR/SECENEKLER/AYARLAR/KISA MESAJ/RAPOR AL burada EVET olacak/SECENEKLERDEN CIKIS DEYIN .......haa bu arada mesaj attıgınız kısının telefonu kapalı ıse ıletım raporu gelmez karsı tarafın telefonu acıldıgı zaman mesajınız gıder.....
 


Üst Alt