nokia n8 0.facebook girilebiliyomu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

intikal20

Üye
    Konu Sahibi
nokia n8 0.facebook girilebiliyomu
merhaba arkadaşlar nokia n8 marka cep telefonumdan 0.facebook adresine giremiyorum.modem aracılığıyla girebiliyorum bitek.modeme bağlanmadan girebilmemin bi yolu varmı ?
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
tabi ki girilebiliyor. Sorun ne???
 

intikal20

Üye
    Konu Sahibi
sorun şu menüden web'e girdğim an direk modeme bağlanıyor.Bu yüzden 0.facebook'a giremiyorum.Web'i açınca direk modeme bağlanmasını nasıl kesicem ?
 

Fatih Ekinci

Üye
Tarayıcıya gir ayarlardan genele tıkla Erişim noktasından seçim yap.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
sorun şu menüden web'e girdğim an direk modeme bağlanıyor.Bu yüzden 0.facebook'a giremiyorum.Web'i açınca direk modeme bağlanmasını nasıl kesicem ?

varsayılan erişim noktasını her zaman sor yap. :oke:
 

intikal20

Üye
    Konu Sahibi
seçtim çıkan hata bu: üzgünüz, 0.facebook.com yanlızca belirli cep telefonu operatörleri tarafından desteklenmektedir ve senin cep telefonu operatöründe kullanılmaz. Mobil operatörünüzle iletişime geçiyorsanız, IP adresinizin desteklenmedğini söyleyin diye bi uyarı alıyorum.Ne yapmam gerek ?
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
erişim noktası olarak avea interneti seç :)
 

Fatih Ekinci

Üye
''Senin cep telefonu operatöründe kullanılmaz''


İlginç ...
 

Fatih Ekinci

Üye
seçtim çıkan hata bu: üzgünüz, 0.facebook.com yanlızca belirli cep telefonu operatörleri tarafından desteklenmektedir ve senin cep telefonu operatöründe kullanılmaz. Mobil operatörünüzle iletişime geçiyorsanız, IP adresinizin desteklenmedğini söyleyin diye bi uyarı alıyorum.Ne yapmam gerek ?

burda yazıyo
 

intikal20

Üye
    Konu Sahibi
neden böyle bi hatala karşılaştım anlıyamadım ya :S
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
:aha:
 

intikal20

Üye
    Konu Sahibi
sinir oldum iyice ya ne yapsam olmuyor.Bi çözümü yokmu hiç
 
serhat_002

serhat_002

Üye
nokia n8 wap ayarı desteklemediği için o.facebook'u kullanamıyoruz.. m.facebook'u kullanıyoruz yani facebook mobili
 

intikal20

Üye
    Konu Sahibi
yani demek istedğin modem'e bağlanmadıktan sonra veya internet paketi olmadıktan sonra 0.facebook'a giremiyoruz
 
spartuas

spartuas

Üye
0.facebooka girebilmek için :

Benim hattım avea. Ben avea internet-sınrsız internet vb. Kullanmadığım için hedeflerden sildim. İşimi sağlama aldım. Öncelikle ben opera mobile'dan girdiğim zaman operatörünüzde kullanılamaz diyor.Kendi tarayısından girdiğim zaman çatır çatır giriyor. Bu sorun herkesde var. Paniğe gerek yok bunu şuan halledicez :D

öncelikle hedeflerinizde GPRSWAP internetiniz olsun.operatörünüze uygun olarak. Normal tarayıcınıza girin. İlk girdiğinde bir sayfaya gidiyor gitmesini engelleyin. Ayarları değiştirdikden sonra tl gitmesin.

1-Tarayıcı >> ayarlar >> genel >>> Erişim noktası burayı gprs wap seçeceksiniz. Not : avea internet & wlan demiyeceksiniz.

2-Tarayıcı >> ayarlar >> genel >>> Ana sayfa burayı yapın.WWW YAZARSANIZ KONTOR GİDER,BAZEN HTTP YAZMAMAK SONUCU BİLE FACEBOOK'A GİRMENİZE ENGEL OLUYOR,

NOT : BEN BU TARAYICIDAN FACEBOOKDAN BAŞKA SITELERE GIRMEK ISTIYORUM NASIL OLCAK ? Dıyorsanız.:

tarayıcı >> ayarlar >> genel >> erişim noktası burayı her zaman sor yapın. Facebook'a girerken gprs seçeceksiniz. Başka sitelere girerken wlan veya internet seçeceksiniz.



Bundan sonra yine girmesse telefoncu vb. Yerlere yaptırın.telefondanda kaynaklanabiliyor :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt