Sayın symbian 3 sakinleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

karasahinemre

Üye
    Konu Sahibi
Sayın symbian 3 sakinleri
adresine girin bir sürü yeni program ve güncelleme mevcut hadi kolay gelsin
 


polluxea♪

polluxea♪

Üye
bi bakalım :tşk:

----------Eklendi @ 23:59:16 ---------- Yazıldı @ 23:52:16 ----------

ben pekte yeni uygulama göremedim :hmmm
 
kraldost

kraldost

Üye
bende
 

karasahinemre

Üye
    Konu Sahibi
maps suite pulse yeni mağaza güncellemesi live view yeterli deil mi
 

mesut1979

Üye
arkadaslar farkinda misiniz bugünlerde felaket az uygulama cikyor .
 

trontr

Üye
n8fanclub.com a bakın hergün 10 tane cıkıo orda yaklaşık
 

akinorta

Üye
arkadaslar farkinda misiniz bugünlerde felaket az uygulama cikyor .
az uygulama eşliğinde az oyun... Elle tutulur yeni bir oyunda henüz yok. Uygulama desen aynı şuan için bizim işler kesatlaştı.
 

trontr

Üye
daha ne yapılmasını istiosunuz ya hadi oyun dionuz anlarım ama nasıl bir uygulama yapılcak ki. daha bi düşün yani yapılacak uygulama senin hayatında neyi kolaylaştırcak.
Benim istediğim şu an bir uygulama var o da favori kartvizitler widgetinde kişinin üzerine basılı tutup yuları attığında arayacak, aşağı attığında msj atıcak.
Bi de dzmusic ttpod a uydurabilsem iyiydi :D
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
bna da uygulama kıtlıgı var gibi gelyo bu aralar..forumda cok az paylasılıyo ya da bilemyorum :hmmm
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
kac zmandir adam akilli oyun yok arkadas ne garip ya pes fifa 12 HD neede bu oyunlar yaw !!!
 
sercantapsin

sercantapsin

Üye
Daha yazılım oturmadı ki:D uygulamalar çıksın yüklenemedikten sonra anlamı ne?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt