onuralpyusuf
Üye
iOs 5'ten sonra iPhone 3G S alınır mı?
çoğu forum sitelerine ios 5'in final sürümünün 3G S ile kullanımına baktım ve bütün kullanıcılar gayet memnun hızda gözde görülür düzelmeler olmuş şarj süresi çok iyi gidiyor genel görüşler arasında. sizce 3G S bu saatten sonra alınır mı? alınırsa uzun ömürlü olur mu ya da başka cihazlara yönelmeli mi?



