muhtesem.atilla
Üye
iPhone 4 + iOS 5 (jailbreakli) kilitlendi
konuyu açmak zorunda kaldım, zira ne yerli ne de yabancı sitelerde benzeri bir durum bulamadım.
iPhone 4ü iOS 4.3.5ten 5e yükselttim. 1-2 gün kullandıktan sonra rahat duramayarak jailbreak yaptım. buraya kadar sorun yok, çünkü jilbreak ile de sorunsuz çalıştı. ne zaman cydia üzerinden bir boot logo yükledim, yeniden açılış sonrasında kilitlendi. önce sadece elmada kaldı. dfu moda alıp bilgisayar üzerinden açmaya çalıştım ama bu sefer de dfu moda geçemedi. en sonunda ekranda hiçbir şey kalmadı ve telefon öylece kalakaldı. aşağı yukarı her tuş kombinasyonunu çeşitli sürelerde bilgisayara bağlı ya da bilgisayardan bağımsız şekilde denedim. hiçbirine ufacık bir tepki gelmedi. şimdilik pili bitsin diye bekliyorum ama tanrı bilir ne kadar zamanda biter.
daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? olduysa çözebilen oldu mu? servis herhangi bir şey yapabilir mi?
iPhone 4ü iOS 4.3.5ten 5e yükselttim. 1-2 gün kullandıktan sonra rahat duramayarak jailbreak yaptım. buraya kadar sorun yok, çünkü jilbreak ile de sorunsuz çalıştı. ne zaman cydia üzerinden bir boot logo yükledim, yeniden açılış sonrasında kilitlendi. önce sadece elmada kaldı. dfu moda alıp bilgisayar üzerinden açmaya çalıştım ama bu sefer de dfu moda geçemedi. en sonunda ekranda hiçbir şey kalmadı ve telefon öylece kalakaldı. aşağı yukarı her tuş kombinasyonunu çeşitli sürelerde bilgisayara bağlı ya da bilgisayardan bağımsız şekilde denedim. hiçbirine ufacık bir tepki gelmedi. şimdilik pili bitsin diye bekliyorum ama tanrı bilir ne kadar zamanda biter.
daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? olduysa çözebilen oldu mu? servis herhangi bir şey yapabilir mi?


