... nokia dan yeni işletim sistemi.... meltemi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kara90

Üye
    Konu Sahibi
... nokia dan yeni işletim sistemi.... meltemi
.
.
.

Yeni telefonlarında Windows Phone kullanacağını açıklayan Nokia, ucuz pazarlar için tasarladığı alt sınıf telefonlarında ise tercihini Linux'tan yana kullandı. Firmanın kendi geliştirdiği işletim sisteminin adı ise Meltemi -adını Meltem rüzgarlarından alıyor.

Nokia şimdilik Meltemi'yi ne kabul ediyor ne de reddediyor fakat Wall Street Journal'den Christopher Lawton, konuyla ilgili üreticilerin artık donanımdan daha ziyade yazılıma yöneldiklerinin atını çiziyor.

Google'ın popüler Android işletim sistemi şu an piyasadaki orta ve üst sınıf telefonlara hükmederken Apple'ın iOS'u sadece Apple markalı cihazlarda karşımıza çıkıyor. TGDaily'e göre Apple gibi kendi işletim sistemi olan üreticiler diğerlerine göre daha çok avantaj elde edebiliyorlar. Örneğin cihazlarında daha çok değişiklik yapıp yazılım konusunda diğer firmalara bağımlı kalmıyorlar.

Meltemi'nin kaderi MeeGo gibi mi olacak bilmiyoruz fakat şurası gerçek ki kullanıcılar, ellerindeki ucuz telefonlardan da akıllı olanlar kadar özellik bekliyorlar.
 


enolaguy

Üye
Maemo yetmiyordu Meego o da yetmedi şimdi de meltem mi gelmiş yakında özlem sinem devam eder herhalde bu nokia ya allah akıl fikir versin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt