teleservis rezaleti gülimmi alimmi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nalcam22

nalcam22

Üye
    Konu Sahibi
teleservis rezaleti gülimmi alimmi
evet arkadaşlr 5800 wlan sorunu yüzünden 3 kere servise giderek vadeyi doldurdu fakat nokıa gene bi uyanıklık yaparak işleri zora soktu buyrun şu resme bakın.
[a href=http://goo.gl/mc9cY]
 


anılbaran

anılbaran

Üye
bunun nokıa ıle alaksı yok garantı frıman ıyı bı fırma degıl :oke:
 
achie

achie

Üye
Tüketici mahkemesine git servis kağıtlarıyla şikayetini belirt gerkeni yapar onlar..
 

nerdesingol

Üye
nerde o nokia güvenilir garantide sorun olmaz yazan sallayan arkadaslar ?
 
nalcam22

nalcam22

Üye
    Konu Sahibi
baksenn ben nedesim boş sadede sunu söyliyim en iyi garantu fırması k.v.k ;)
Malesef telefonu alırken bunu seçme sansımız yok ayrıca kvknında bu konuda pek iç açıcı olmadığı belli buyurhttp://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/456/f/135/g/KVK http://forum.donanimhaber.com/m_9388948/tm.htm http://forum.donanimhaber.com/m_44765170/tm.htm http://forum.donanimhaber.com/m_40436774/tm.htm
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Telefonu alırken 50-60 lira fazla verip kvk arasayıdn sorun olmazdı.
Tamamıyla servisle alakalı.Sorunun kisisel ve kurumsal,genelleme yapip kisilere ve diger kurumlara satasırsan tartısma çıkar söylemesi.
 
nalcam22

nalcam22

Üye
    Konu Sahibi
kardeş kvk da aynı cihaz zaten kvk garantili fakat pendik nokıa teleservise veriyo
 
anılbaran

anılbaran

Üye
Malesef telefonu alırken bunu seçme sansımız yok ayrıca kvknında bu konuda pek iç açıcı olmadığı belli buyurhttp://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/456/f/135/g/KVK http://forum.donanimhaber.com/m_9388948/tm.htm http://forum.donanimhaber.com/m_44765170/tm.htm http://forum.donanimhaber.com/m_40436774/tm.htm
Ben alırken kendi garanti fırmamı kendim sectim sordum ;) ayrıca istersen 20 şikayet goster yinede en iyi firmadır bişi olunca cogu yerde bı sıkıntısını görmedim zaten tum k.v.k lı cıhazlar satın alırken piyasa fiyatını biraz ustunde alırsınuz ordaki cıhazlar daha kalıtelidir ;)
 
nalcam22

nalcam22

Üye
    Konu Sahibi
[COLOR=""][SIZE=""]size nedesem boş dün nokıa destek hattını aradım tamam bilgilerinizi giriyorum dedi herif yüzüme kapattı[/SIZE][/COLOR]
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Kaymakamlığa gidip,faturaların fotokopisi,servis kağıtlarının fotokopisi,birde dilekçe yazıp,verdiğinde gerisi yapılır.
Artık bazı firmalar ondan anlıyor sadece.
 
pRime.

pRime.

Üye
Kvk gayet güzel hizmet veriyor. Ben sıkıntı yaşamadım bugüne kadar.
 
aliorhan

aliorhan

Üye
Bende yaklaşık 3 aydan fazla oldu bozulan blackberry 9700 telefonumu izmir teleservise gönderdim.cihazdan kaynaklanan sorun nedeniyle telefonun değişmesi gerektiğini söylediler 3 aydır bekliyorum hala cihaz değişim için beklemektedir diyor.Sanırım avukat tutup bunlara tazminat davası açıcam başka türlü olmıyacak gibi görünüyor.
 
Arisklaus

Arisklaus

Üye
Evet arkadaşım bende pendiğe 2.defadır veriom teleservise gönderiyo orası.Böyle durumlarda paranı geri alamazsın ve de 1 yıl geçmişse hiç alamaşsın yeni mi fark ettin diolar.Kullanım hatası diolar garantiye girmiyo.
 

linlin_34

Üye
Bende yaklaşık 3 aydan fazla oldu bozulan blackberry 9700 telefonumu izmir teleservise gönderdim.cihazdan kaynaklanan sorun nedeniyle telefonun değişmesi gerektiğini söylediler 3 aydır bekliyorum hala cihaz değişim için beklemektedir diyor.Sanırım avukat tutup bunlara tazminat davası açıcam başka türlü olmıyacak gibi görünüyor.

merhaba,sabahtan beri servis sıkıntıları ile ilgili arama yapıyorum benimde başımda aynı dert var :((
avukata başvurdunuz mu , ya da bu konuda bir araştırma yaptınız mı?
bilgi için şimdiden teşekkürler:)
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
hiç birşey yapamazsın 4.kez gönderirsen ve tekrar hata alırsan ancak öyle tüketici haklarına şikayet edebilirsin kanunlar değişti artık 3 değil 4 kez.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt