karizmas
Üye
3gs mi yoksa iphone 4 mü beklemeli ?
Merhaba arkadaşlar.İlginizden dolayı öncelikle çok teşekkür ederim.Maddi durumum en üst seviye olarak 1.400 civarı bişey...1aylık bir araştırma yaptım fiyat özellik ve kullanış bakımından.İphone 4 beni özellikleri ile cezbediyor.Ancak iphone 4 beni A4 işlemci ve retina ekranın muazzamlığı ile çekiyor.Ancak iphone 3gs ile arasında uygulama açma konusunda en fazla 1 sn. kadar bir süre oynuyor.Şarj konusunda biraz daha fazla yiyor 3gs.
Size sorum şöyle:
Acaba iphone 5 çıktığında 4 fiyatları 1.400lere yada .1.500lere geriler mi?Şuanda en kötüsü 1.850 tl.Yada hiç beklemeden 3gs almalımıyım...Çok fazla oyun manyağı değilim.Müzik günde en fazla 5 saat dinlerim.Arama günde yarım saati bulabilir.Genel olarak mesajlaşırım günde 250 adet mesaj...internetide trafikl durumu yol saatleri vs..gibi duurmlar için kullanırım...Ayrıca iphonu bir not defteri olarakta kullancağım.Diyeceklerim bu kadar.Siz bana ne önerirseniz? İphone 5 bu arada 12 ekimde çıkacakmış usa da...Bilginize teşekkürler.Ben 2g takibi yapmadım.Acaba birde 3g çıktığında 2g fiyatları nasıl değişti bilgisi olan yada o zamanı hatırlayan varsa paylaşırsa sevinirim...Teşekkürler.görüşmek üzere.
Size sorum şöyle:
Acaba iphone 5 çıktığında 4 fiyatları 1.400lere yada .1.500lere geriler mi?Şuanda en kötüsü 1.850 tl.Yada hiç beklemeden 3gs almalımıyım...Çok fazla oyun manyağı değilim.Müzik günde en fazla 5 saat dinlerim.Arama günde yarım saati bulabilir.Genel olarak mesajlaşırım günde 250 adet mesaj...internetide trafikl durumu yol saatleri vs..gibi duurmlar için kullanırım...Ayrıca iphonu bir not defteri olarakta kullancağım.Diyeceklerim bu kadar.Siz bana ne önerirseniz? İphone 5 bu arada 12 ekimde çıkacakmış usa da...Bilginize teşekkürler.Ben 2g takibi yapmadım.Acaba birde 3g çıktığında 2g fiyatları nasıl değişti bilgisi olan yada o zamanı hatırlayan varsa paylaşırsa sevinirim...Teşekkürler.görüşmek üzere.

aradıklarım 3gs tede var zaten...Aldğımda burada yorumları sizler ile paylaşırım.şarj vs...teşekkürler.