Revengeful
Emekli Yönetici
bende ehliyet icin saglik raporu almaya gttm dun.bi hastalik varmi dedi.yok dedim.gözunuzde bir saglk sorunu varmi dedi.yok dedim.kagidi imzaladi verirken.elimi tam uzattgi yönun tersine uzattm tesekkur ederim dedim.adam soka grdi:
odadan kovmadan ben cktm kagidi alip![]()
Bendede gözlük taktığımı gördüğü halde gözünde sorun var mı diye sordu

:





: