telefondaki konuşmamızı unutmuş değilimben gidince gelecenmi
![]()
bende unutmuş değilim necmiyi ikna edersem geleceğiz
31 Ekimde yoklama var katılmazsan kaçak sayılırsın ona göre![]()

ben oldum ağa sen ne diyon![]()

Benide çağırıyolar ama gitmiyorum![]()

kaç yaşında alıyorlar seni![]()
92liyim ben'de daha zamanım gelmedi benim, gelsede zaten gitmem hemen

yoklama olmaya gittim askerlik için doktor karşısına geçtim bekliyorum![]()
doktor: belirli bir hastalığın, sakatlığın varmı?
zaza: yok bi gözümde bahar nezlesi var oda sayenizde iyileşmiyor
doktor: nasıl yani?
zaza: boşverin uzun hikaye
doktor: tamam bu kağıdı al şubeye ver.
zaza: bu kadarmı? (ben soyarlar falan zannediyordum)
doktor: sen ne sandın?
zaza: hiçkolay gelsin
3 ay sonra belli olur ne zaman gideceğim![]()

bende ehliyet icin saglik raporu almaya gttm dun.bi hastalik varmi dedi.yok dedim.gözunuzde bir saglk sorunu varmi dedi.yok dedim.kagidi imzaladi verirken.elimi tam uzattgi yönun tersine uzattm tesekkur ederim dedim.adam soka grdi:
odadan kovmadan ben cktm kagidi alip![]()

mersiiiBu davranış şeklini sakın ola askerde denemeye kalkmaTam dayaklıksın sende he
![]()
:
