Flash atmak garantıye gırermı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


WebStyle

WebStyle

Üye
Yazılıma ciddi zararlar vermediğiniz sürece garanti dışı kapsamına girmez. Ayrıca yazılım hasar görse dahi kendi ürün kodunuz ile tekrar flash atıp garantiye verirseniz bir sorun olacağını sanmıyorum..
 
nakresoz

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
En güzeli yapmamak dünya paralar veriyoz hiç yokran yere harcamayalım boşa
 
raikirin

raikirin

Üye
O konuda gayet açık anlatılmış,adımları sırasıyla yaparsanız bir sorun çıkmaz.Garantiyi de etkilemez.
 

Silinen Üye 1876985

Kapalı Hesap
Ben de flash atmaya çok çekiniyodum, garantisi bozulur mu diye ve zarar veririm diye... ama hiç böyle düşünmeye gerek yokmuş, Belle yükledim kafa rahat. Mis gibi... Şiddetle tavsiye ederim. Telefonu alalı bir sene olmuş doğru düzgün kullanamıycam mı diye kafam attı yaptım. Forumda tüm ayrıntıları ile nasıl yapılacağı da var.

Olmadı yine downgrade edip istediğin gibi garantiye verebilirsin, hiçbir sorun da çıkmaz :)
 
nakresoz

nakresoz

Üye
    Konu Sahibi
yok kardesim dikkatli okuyunca başında ve sonunda çıkabilcek sorunlara ben karışmam demiş tamam karışma ama olcak diyede bi garanti ver yapalım sorun cıkmaz de bişeyler de yok amcam yanlıs bişey yapılırsa gider aman dikkatli o lun bu nedir

boş boşuna paramızı yakcaz
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Olmadı yine downgrade edip istediğin gibi garantiye verebilirsin, hiçbir sorun da çıkmaz :)

Tabi bu durum sadece N8 için geçerli. :)

----------Eklendi @ 00:50:34 ---------- Yazıldı @ 00:49:26 ----------

yok kardesim dikkatli okuyunca başında ve sonunda çıkabilcek sorunlara ben karışmam demiş tamam karışma ama olcak diyede bi garanti ver yapalım sorun cıkmaz de bişeyler de yok amcam yanlıs bişey yapılırsa gider aman dikkatli o lun bu nedir

boş boşuna paramızı yakcaz

O zaman legal yoldan devam hocam yazılımların ovi ye düşmesini bekle. Hiç riske girme :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt