Neden Benim Konularıma Cevap Yazılmıyor :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
Neden Benim Konularıma Cevap Yazılmıyor :(
herkese küsüyorum ya kimse ne bakıyor ne cevap yazıyor
şu ana kadar açtığım konuların arasında en fazla 104 mesaj war ya bn sizinkilere yazıyorum ya küsüyorum işte :hih::dry:
üzülüyorum :(:(:(:(:(
 


ultrayer6

ultrayer6

Üye
tartışmaya açık konular aç ben öyle yapıyorum mesaj patlamaları oluyor çoğu zaman :ehe
 
estorak

estorak

Üye
yazık yazın bari :)
 

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
tartışmaya açık yapmaya çaışıyorum elimden geldiğince özen gösteriyorum konu açarken yok ama genede olmuyyor
 
estorak

estorak

Üye
hadi kapışın o zaman :)
 
__xXx__

__xXx__

Üye
kardeş üzülme benimkiler 30 dan fazlasını bile zor görüyo benimkiler de ilgi görmüyo kendileri bilir napalım
 

Revengeful

Emekli Yönetici
İlgi görmeyen konularda açıyorsundur.
 
estorak

estorak

Üye
böyle isyan etmekle olur mu siz insanlara yardım edin faydanız olsun gerisinin ne önemi var :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
ilgi görsün die uraşıorum olmuyor ya neyse ben gidiom ßß herkese
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bu konun kesin ilgi gorur:D
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo
Silinen Üye 1703541

Silinen Üye 1703541

Kapalı Hesap
böyle isyan etmekle olur mu siz insanlara yardım edin faydanız olsun gerisinin ne önemi var :)
dediği gibi amaç rütbe kazanmak olmamalı. Başkalarına yardım edip sıkı ilişkiler kurmak olmalı :oke:
 

Burak

Üye
ya ne kadar boş şeylere takılıyosunuz.
 

Burak

Üye
ne varmış eskilerde :D

anaaa hatırladım :d:
tamam sustum ya. :D
 

Burak

Üye
merak iyi değildir :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt