huawei ideos x6(u9000) çıktı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
oguzhantasdemir

oguzhantasdemir

Üye
    Konu Sahibi
huawei ideos x6(u9000) çıktı!
evet arkadaşlar benim daha bugün dikkatimi çekti huawei ideos x6 olrak tanıttığı telefonun ismini değiştirerek huawei Ascend X adını vermiş. Türkiye pazarına gelir gelmez orasıda tartışılır.

kendi sitesinde detaylı bilgilere ulaşmak mümkün!



 


PriZm

PriZm

Üye
abow türkiye ye ne zaman gelir acaba?

x5 almayıp bunumu beklesem:S
 
nalcam22

nalcam22

Üye
bunun çıktığını biliyoz türkiyeye gelmedi hala
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
keşke android 2.3 olsaydı
 
estorak

estorak

Üye
Duruş olarak güzel :D
 

denzel000

Üye
yabancı sitelerde satılmaya başlamış ben daha önce huawei x5 kullandım bunu alacağım
çıksın
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Güzel alete benziyor..
 

musti777

Üye
x5 getirmeyi bıraktılar x6 geliyormuş.
 
PriZm

PriZm

Üye
ya niye şu eski konuları hortlatıyorsunuz?:nono:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt