oguzhantasdemir
Üye
huawei ideos x6(u9000) çıktı!
evet arkadaşlar benim daha bugün dikkatimi çekti huawei ideos x6 olrak tanıttığı telefonun ismini değiştirerek huawei Ascend X adını vermiş. Türkiye pazarına gelir gelmez orasıda tartışılır.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
kendi sitesinde detaylı bilgilere ulaşmak mümkün!



