nokia 5800 ; lütfen birisi yardım edebilir mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BLACKDREAM

BLACKDREAM

Üye
    Konu Sahibi
nokia 5800 ; lütfen birisi yardım edebilir mi?
merhaba arkadaşlar, geçen hafta 5800 aldım. forumda 5800 için denenmiş oyunları yükledim ama telefon açmıyor oyunları aynen bu yazı çıkıyor SERTİFİKA HATASI. LÜTFEN SERVİS SAĞLAYICINIZA BAŞVURUNUZ . bu telefonu yeni aldığım için fazla bilmiyorum. şimdi oyunların çalışması için ne yapmalıyım. ACİL CEVAP BEKLİYORUM
 


mangdaşire

mangdaşire

Üye
hack yapacaksın.
 
  • Beğen
Tepkiler: BLACKDREAM
BLACKDREAM

BLACKDREAM

Üye
    Konu Sahibi
nasıl yapacağım. zahmet olacak ama biraz bilgi verirmisin
 
fatih54102

fatih54102

Üye
bence hack yapma , hack yapınca sistem dosyaları orijinallikten çıkıyor. ancak hack yaparsan tüm dosyaları yükleyebilirsin, ve garanti dışı olabilir. şuanda sertifika bulabilirsen bul bulamassan http://www.maxicep.com/symbian-s60v...i-v1-0-beta1-s60v5-s60v3-2011-2-a-541405.html bu konudaki programı indir ve içinde bulunan siscontents ile sertifikala linkte kurulum yazıyor. istersen bekleyebilirsin yeni sürümü çıkacak. kolay gelsin.
 
BLACKDREAM

BLACKDREAM

Üye
    Konu Sahibi
teşekür ederim bilgi verdiğiniz için :good:
 
fatih54102

fatih54102

Üye
yeni sürümde log kontrol de olacak bence biraz bekle sonra siscontent ile denersin.
 
  • Beğen
Tepkiler: BLACKDREAM
Symbianist

Symbianist

Üye
bence hack yapma , hack yapınca sistem dosyaları orijinallikten çıkıyor. ancak hack yaparsan tüm dosyaları yükleyebilirsin, ve garanti dışı olabilir. şuanda sertifika bulabilirsen bul bulamassan http://www.maxicep.com/symbian-s60v...i-v1-0-beta1-s60v5-s60v3-2011-2-a-541405.html bu konudaki programı indir ve içinde bulunan siscontents ile sertifikala linkte kurulum yazıyor. istersen bekleyebilirsin yeni sürümü çıkacak. kolay gelsin.


hayır garanti dışı kalmaz benim telefonum hackli ve 3 defa kvk ya 1 defa da genpaya gitti. göndermeden önce fabrika ayarlarına dönün. ya da rompatcherdaki yamaların yeşil işaretini kaldırın kırmızı olsun onlar. sonra da helloxa girip unhack deyin en son da helloxu silin gönderin gitsin.


şimdi biri çıkıp diyecek ki peki telefon çökmüşse ne olacak.
cevap: hiç birşey. çünkü siz telefonu götürünce açılmıyor telefon diyeceksiniz. (phoenix, jaf falan demeyin. bence deseniz de birşey olmaz ya siz yine de demeyin) onlar da alıp yeniden yazılım yükleyip verecekler.

yani garantiye birşey olmaz. çok da korkuyorsanız. flash atıp öyle verirsiniz. işte size bir sürü yol anlattım
 
fatih54102

fatih54102

Üye

Garanti dışı kalabilir . eğer götürmeden önce format atarsan sorun olmaz .bencede kökten çözüm hacklemek ama hacki herkes yapamıyor. helloox2 yeni güncellenen çoğu s60v5 te çalışmıyor justhackit deneyebilirsin.eğerki telefonum orjinal kalsın risk alamam diyorsanız, zaten mecburen almak zorunda olduğunuz sertifika ile yükleyeceğiniz programları sertifikalayabilirsiniz.

----------Eklendi @ 18:18:57 ---------- Yazıldı @ 18:18:10 ----------

veya flash atarak yaparsınız.(sertifikaya gerek kalmadan) böylede telefonun birdaha açılamama gibi bir durumu var, ancak ölü flash la kurtarabilisiniz.
 
Symbianist

Symbianist

Üye
evet
 
Razor199310

Razor199310

Üye
bende oynıyamıyorum iron sight gibi oyunları oynuyamazsın ama thunder race toon warz filan oynayabilirsin hack yapman lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt