Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
vodafone!a dava açsam kazanırmıyım !
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
n0.name
Üye
Konu Sahibi
vodafone!a dava açsam kazanırmıyım !
sürekli 0.facebook'tan para gidiyor müşteri hizmetlerini arıyorum fotoğralara bakmışsınız diyor halbuki bakmadım neyse sizce dava açsam kazanırmıyım ücretsiz olan bişeyden para alamazlar
Cihazında sorun var derler. Amacım vodafon yandaşlığı değil. Aksine bende nefret ediyorum. Amacım doğruları göstermek.
technoshark
Üye
aynen turkcell dede gidiyordu bende gittim 2 tl lik facebook aldım resimli, farklı sitelere tıklıyormuşumda felanmış .. halbuki alakası yok. al 3 tl lik sınırsız face başını ağrıtma
S.c.k.N
Üye
Arkadaşlar sorun Vodafone'dan veya Turkcell'den değil. Ücretsiz oalrak verilen 0.facebook.com sayfası çoğu eski modellerde ücret sorunu yaratmıyor yeni nesil telefonlarda sorun çıkarıyor. Sonuçta kısıtlamalı bir sayfa ve yeni nesil telefonların gelişmiş tarayıcıları yüzünden ücrete tabi olan bazı şeylerde açılıyor bunları siz farketmiyorsunuz ve ücret yansıyor.
Ayrıca dava konusuna gelirsek dava açarsın kazansan da çok uzun süreler sürer. Ayrıca kazanacağını sanmam çünkü sorun onlardan kaynaklanmıyor bir sürü de mahkeme ücreti ödersin...
LAZOFLU
Emekli Yönetici
Sorun küçük , şirket büyük = kazanma ihtimalin 1000 de 1