alta bu konu açılmıştı kardeş bi sorun çıkacağı düşünülmüyor fakat taksit yapmıyorlar sıkıntı orda

ya bimde kutuları açıp bakıyolar öle bırakıyorlar bunda da öyle olmasın![]()

ya bende almayı dusunuyorum da Lg cabuk bozulmaz dımı beyler LGyı cok bılmıyorum yanı bı akıl verırsenız bıde normalde ne kadar bu tel mesela electroworldde kactan gıdıyo ?
cabuk bozulmaz dımı ? ve androıdı ıyı mı ?

oyle dıyoruzda 2 yıl garantılı ve cok ucuz bence kacmaz bu fırsat ben sabah 9 da gıdıp alıcam hemen renk fırsatımda olur rahat rahat alırım![]()
![]()

Yarın mı baslıyor satıs. Bende bir yerden para bulsam iyi olur![]()
Aslında kardesime maksimum 200tl ye bir telefon alacaz bir iki hafta ya dedemden 100 lira isteyipte onu mu aldırsam :hmm

