bime gelecek lg optimus me hakkında..

Sponsorlu Bağlantılar

Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
bime gelecek lg optimus me hakkında..
bende 2 hat var vodafone için kendime 2. bi telefon alacam lg 300 milyona gelecek ama bi sorun olmasından korkuyorum siz ne dersiniz bim güvenilirmi
 


mirach61

mirach61

Üye
alta bu konu açılmıştı kardeş bi sorun çıkacağı düşünülmüyor fakat taksit yapmıyorlar sıkıntı orda
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
alta bu konu açılmıştı kardeş bi sorun çıkacağı düşünülmüyor fakat taksit yapmıyorlar sıkıntı orda

peşin alacam zaten taksit olmasada olur normalde lg optimus me ler 400 den gidiyo :hmmm
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Yok Bim'de öyle şeyler olmaz. Zaten kapalı kutu olarak alacaksın bu fırsatı kaçırma derim.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
yedek olarak alınması lazım uygun biraz şüpede kaldım sonuçta bim telefoncu v.s değil :hmmm
 
umut681

umut681

Üye
ya bimde kutuları açıp bakıyolar öle bırakıyorlar bunda da öyle olmasın :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
maymuncuk21

maymuncuk21

Üye
ya bende almayı dusunuyorum da Lg cabuk bozulmaz dımı beyler LGyı cok bılmıyorum yanı bı akıl verırsenız bıde normalde ne kadar bu tel mesela electroworldde kactan gıdıyo ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
ya bende almayı dusunuyorum da Lg cabuk bozulmaz dımı beyler LGyı cok bılmıyorum yanı bı akıl verırsenız bıde normalde ne kadar bu tel mesela electroworldde kactan gıdıyo ?

dün baktım 400 den gidiyo lg optimus me
 
maymuncuk21

maymuncuk21

Üye
cabuk bozulmaz dımı ? ve androıdı ıyı mı ?
 
maymuncuk21

maymuncuk21

Üye
oyle dıyoruzda 2 yıl garantılı ve cok ucuz bence kacmaz bu fırsat ben sabah 9 da gıdıp alıcam hemen renk fırsatımda olur rahat rahat alırım :ehe :ehe
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
oyle dıyoruzda 2 yıl garantılı ve cok ucuz bence kacmaz bu fırsat ben sabah 9 da gıdıp alıcam hemen renk fırsatımda olur rahat rahat alırım :ehe :ehe

sonuçta bim adam içini açıyo kontrol ediyor ben şüpeliyim :hmmm
 
egypt99

egypt99

Üye
arkadaşlar telefon almak isteyenler bence kaçırmasın, bimden defalarca elektronik almış birisi olarak yazıyorum, garanti ve iade konusunda bim den daha iyisi yoktur. Örnek vereyim bi keresinde portatif dvd oynatıcı almıştım cihazın hiçbir sıkıntısıda yoktu, 4 ay sonra beğenmediğimi söyleyerek sorgusuz sualsiz iade ettim ve anında da paramı aldım.
Yani garantiyi iadeyi düşünüyorsanız hiç dert etmeyin.
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Yarın mı baslıyor satıs. Bende bir yerden para bulsam iyi olur :ehe
 
fireman87

fireman87

Üye
Bim iphone 4'te sattı bi sorun olucağını sanmıyorum ve fiyatı 370 lira gibi bişeydi sanırım eğer o fiyata gelecekse kaçırma derim hocam, simdiden hayırlı olsun optimus me'n :ehe
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Aslında kardesime maksimum 200tl ye bir telefon alacaz bir iki hafta ya dedemden 100 lira isteyipte onu mu aldırsam :hmm
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
Vatanbilgisayarda 358 liraya satılıyor. bimde kutu içeriğinden kısmıştır o yüzden 300e düşmüştür büyük ihtimalle
 


Üst Alt