lg optimus me yada bıraz daha koy ustune optımus black bunlara bakmanı tavsıye ederım.. me bı oncekı telefonum suan black'ı kullanıyorum.. tavsıye ederım.. tasarımı,ekran kalıtesı,parlaklıgı,wifi süresi ve şarj süresi en cok memnun oldugum yonlerı.. wifi hızı gayet ıyı..android 2.2 froyo yuklu oyun ve uygulamada sıkıntı yasamıyorsun google market sayesinde.3 g gorusme cok yapıyorsan on kamerası 2.0 mp.. baya ıse yarıyor. fıyatına gore en ıyı smartphone'u kullandıgımı dusunuyorum.. bı goz atmanı tavsıye ederım..