500-600 tl telefon önerileriniz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
galata7788

galata7788

Üye
    Konu Sahibi
500-600 tl telefon önerileriniz
arkadaşlar 1 ay içinde telefon alacağım önerileriniz nelerdir?
 


XER01

XER01

Üye
Huawei Ideos X5 , Nokia C6-01..
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
kesinlikle c6 01 öneriyorum söyledikleri gibi kötü değil
 
Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
c6-01 ;)
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
C6-01 derim.
 
61semih

61semih

Üye
ne beklentılerın yazmamıssın fakat android istıyorsan gio veya huewei x5 illada nokıa dersen c601
 
anılbaran

anılbaran

Üye
kaliteli 8 mp kameralı c6-01 al
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Huawei ideos x5 veya galaxy gio nokia istiyosanda c6-01 :oke:
 
mstf_l

mstf_l

Üye
ideos x5 ve c6 01
 
baranselona

baranselona

Üye
ideos x5 .....
 
galata7788

galata7788

Üye
    Konu Sahibi
huawei düşünmüyorum gio yada c6-01 ama android mi symbian mı kararsız kaldım
 
Okeanus

Okeanus

Üye
Eğer tercihin sadece buna bağlıysa ve kişiselleştirmeye uygulamalara önem veriyorsan android
 
blackaid

blackaid

Üye
uygulama ve oyun androidde daha fazla lg p503 galaxy gio
 
akondd

akondd

Üye
c6-01 derim
 
Ocean258

Ocean258

Üye
lg optimus me yada bıraz daha koy ustune optımus black bunlara bakmanı tavsıye ederım.. me bı oncekı telefonum suan black'ı kullanıyorum.. tavsıye ederım.. tasarımı,ekran kalıtesı,parlaklıgı,wifi süresi ve şarj süresi en cok memnun oldugum yonlerı.. wifi hızı gayet ıyı..android 2.2 froyo yuklu oyun ve uygulamada sıkıntı yasamıyorsun google market sayesinde.3 g gorusme cok yapıyorsan on kamerası 2.0 mp.. baya ıse yarıyor. fıyatına gore en ıyı smartphone'u kullandıgımı dusunuyorum.. bı goz atmanı tavsıye ederım..
 
galata7788

galata7788

Üye
    Konu Sahibi
kamera pek kullanmadığım için galaxy gio düşünüyorum hem android:good:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt