Sizin hayalindeki telefon nasıl?

Sponsorlu Bağlantılar

SİZCE BU FİKİR GERÇEK OLURMU?


  • Kullanılan toplam oy
    9
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alparslan46

Üye
    Konu Sahibi
Sizin hayalindeki telefon nasıl?
arkadaşlar aklıma bu konu geldi.herkes hayal ettiği gerçek olmayan (şimdilik)telefon özelliklerini yazsın.mesela benim şöyle bir hayalim var.cep telefonlarınıda pc de olduğu gibi işlemci,gpu,ekran,kasa,vb.istediğimiz parçalarla toplasak ve istediğimiz işletim sistemini kursak nasıl olur.biraz uçuk bir hayal oldu ama hayali bile güzel
 


TheORCUN

TheORCUN

Üye
Zor be :D
 
mert_1047

mert_1047

Üye
6230 kullanan bir komşumuzun dediği gibi "Ben en son çıkacak modeli bekliyorum" :D
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Hayır bence uçuk değil hatta bir röportajda "5 yıl içinde telefonlarda işletim sistemi tercihe bağlı olacağı" gibi bişey söylenmişti. Telefon toplama olayı biraz zor şimdilik. Ama o kadar gelişti ki bu endüstri korkunç bir biçimde de büyümeye devam ediyor şimdi böyleyse 20 yıl sonra neler olacak kim bilir.
 
pRime.

pRime.

Üye
1 ghz veya üstü işlemci, çok güçlü bir grafik işlemcisi, (işlemciden çok bu önemli) 1 gb ram veya üstü, tüm işletim sistemlerinin kurulabilmesi ve onlarla tam uyumluluk, multi boot, (birden çok işletim sistemini aynı anda açabilme ve geçiş yapabilme) en az 8 mp zenon artı led flaşlı kamera ve carl zeiss lensi, en az 16 gb dahili hafıza ve 32 gb'a kadar hafıza artırabilme, wifi, dlna, nfc, bt 3.0, hdmi, fm verici/alıcı, doğrudan usb girişi ve şarj, otg gibi işlevlerin direk buradan yapılması, usb ayırıcı desteği, 3.5 inç ve üstü cbd amoled veya süper amoled ekran ve en az 960x640 çözünürlük, 3g ve kamerası artı ön kamera için led flaş, normal sensörün yanında ciroskop ve pusula sensörleri, gps, 1500 mah veya üstü pil, ergonomik tasarım, sağlamlık ve kalite. Aklıma geldikçe yazacağım buraya. Yapılması mümkün mü? Günümüz mobil piyasasının pazarlama taktikleri yüzünden yapılamaz ama şimdiki teknolojisiyle şirketler istese yapabilir ve 3000 tl'den fazla fiyat etiketi bile olsa koşa koşa alırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
Esendağlı

Esendağlı

Üye
1 ghz veya üstü işlemci, çok güçlü bir grafik işlemcisi, (işlemciden çok bu önemli) 1 gb ram veya üstü, tüm işletim sistemlerinin kurulabilmesi ve onlarla tam uyumluluk, multi boot, (birden çok işletim sistemini aynı anda açabilme ve geçiş yapabilme) en az 8 mp zenon artı led flaşlı kamera ve carl zeiss lensi, en az 16 gb dahili hafıza ve 32 gb'a kadar hafıza artırabilme, wifi, dlna, nfc, bt 3.0, hdmi, fm verici/alıcı, doğrudan usb girişi ve şarj, otg gibi işlevlerin direk buradan yapılması, usb ayırıcı desteği, 3.5 inç ve üstü cbd amoled veya süper amoled ekran ve en az 960x640 çözünürlük, 3g ve kamerası artı ön kamera için led flaş, normal sensörün yanında ciroskop ve pusula sensörleri, gps, 1500 mah veya üstü pil, ergonomik tasarım, sağlamlık ve kalite. Aklıma geldikçe yazacağım buraya. Yapılması mümkün mü? Günümüz mobil piyasasının pazarlama taktikleri yüzünden yapılamaz ama şimdiki teknolojisiyle şirketler istese yapabilir ve 3000 tl'den fazla fiyat etiketi bile olsa koşa koşa alırım.
Çok güzel,katılıyorum:)
 
__xXx__

__xXx__

Üye
ekran çözünürlüğü hd olacak şekilde farketmez birkaç çekirdekli 10 ghz 10 mb önbellekli işlemcisi olan w7 işletim sistemli 4 gb ramli 2 gb ekran kartlı 50 60 megapxel 4 led flashlı kamerası olan bi cihaz isterdim :D nasıl ama:D
 
XER01

XER01

Üye
Pil konusunda sıkıntısı olmayan bir akıllı telefon.. Şöyle çok yoğun kullanmaya 1 hafta gidecek türden..

Çift çekirdekler, tegralar havada uçuşuyor ama hala şarj etmeden 2. günü göremiyor telefon..
 
anılbaran

anılbaran

Üye
o özellikleri buraya yazmam saatlerimi alır :d:
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
1 ghz işlemci,512 mb ram,android 2.3.4+çoklu işletim sistemi destegi,5 mp flaslı kamera,512 mb telefon hafızası+16 gb kart destegi,otg,çoklu dokunmatik geniş bir ekran,3g destegi+ön kamera ve normal bir telefonda bulunması gerekenler(gps,bluetooth,wi-fi,fm radyo,mp3 çalar vs...) böyle bir telefon olsun ama 1000 tlyi aşmayan bir fiyatı olsun.bence böyle bir telefon vardır,yoksa da çıkabilir.
 

Burak

Üye
bence sarjı bitmeyen telefon en buyuk ıcat olur.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Ben de yazayım bari. Nasılsa atmak serbest:
Kapasitif multitouch özellikli ekranı olmalı, 16 mp Autofocus'lu 1080p HD video kaydı yapacak tabi ki video kaydında da autofocusu kullanacak dual led flash ve ek olarak Xenon flash olacak, 1.5 ghz dual core işlemci, 3.5 inch ekran 1280x800 çözünürlükte Super Amoled olacak, Gorilla Glass olmazsa olmaz, Flash Player 10.3 desteği, 3g+wifi+ikinci kamera 3.2 mp olacak+fm transmitter+usb on the go+HDMI+Dolby Digital desteği+4 hoperlör ve fazla olmasa da biraz güçlendirilmiş bass desteği, işletim sistemi son versiyonları olduğu sürece farketmez Windows Phone7 olabilir maksat fantezi ama şuan hepsini beğeniyorum yeterki Blackberry'ninki veya Java olmasın, şarjı yoğun kullanımda bile 5-6 gün olmalı normal kullanımda 2 haftayı bulmalı şuanki telefonum bile normal kullanımda 1 haftaya yakın şarjı gidiyorken bu hayal olmamalı. Rengi piano black kasa olmalı fazla tuş bulundurmamalı. Önünde Nokia, Samsung ya da Sony Ericsson yazmalı :)
Son olarak en önemli özellik mutlaka ama mutlaka ARAMA yapabilmeli/MESAJ gönderebilmeli gerçekten bunlar olmazsa almam kusura bakmasınlar...
 

optimux

Üye
Önünde Nokia, Samsung ya da Sony Ericsson yazmalı :)
Çakma olur mu??? :d:

Hayalimdeki Telefon:
1. Türk Malı olacak.
2. Malzeme kalitesi yüksek olacak.
3. Tasarımı mükemmel olacak.
Ekran kalitesi, kamera, işletim sistemi vs. belli zaten. Onları da tek tek yazmayım artık.
 
Uruloki

Uruloki

Üye
iyi birde ben yazayım sistem görün

işlemci: dört çekirdek sistemin güç ihtiyacına göre tek-çift ve dörtlü çalışma hızı 1.6 ghz
Ram: 2gb+1gb swap
Rom: 10gb(7li bolt bile yaparsınız)
gpu:dört çekirdek yine işlemci gibi sistemin güç ihtiyacına göre çekirdek çalıştırma hızı 750mhz hafıza 1gb
harddisk:64 gb ssd
batarya:2000mAh 8hücreli
kamera:12mp AF-MF geniş açı f/1.8-28 xenon flash ve çift led flash 720p 1000fps videl çekimi 120fps 3D video ve normal 60fps 1080p video
ekran:4inch 720p 3D ekran 2000nit parlaklık 48milyon renk çeşitliliği
donanımın diğer özellikleri:
Fm alıcı-verici, Otg(çoklu destek), 2.1 hoparlör dolby digital sertifikalı, lan desteği, işte 10 yönlü hareket algıyacı-3D olarak tabi,nfc , wi-fi hd(birkaç sene içinde çıkıyor),bt 4,hdmi live 2 işte böyle bir şey işlegim sistemi MeeGo olsun
 
61semih

61semih

Üye
htc dh2 ye android wp7 wm6,5 kurulaılıyor,yanı yakın gelecektede bu mumkundıger modellerdede.hıcbırsey ımkansız degıl bu teknolojı anlamında,sudan benzınde uretılır hava ıle kansere çarede bulunur tek engel zaman.bu teknolojık gelısmeler cok gecmeden gerceklesır orta vade de
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt