Telefon Tavsiyesi Samsung galaxy ace mi yoksa wave 2 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
    Konu Sahibi
Samsung galaxy ace mi yoksa wave 2 mi?
Arkadaşlar bu iki telefondan birini almayı düşünüyorum ncak çok kararsız kaldım.

Wave 2 nin artıları
Ekranı daha parlak ve daha büyük
720p Hd video kaydı yapabiliyor
Neredeyse bütün video formatlarını destekliyor
Ekran çöznürlülüğü daha iyi
1ghz işlemci hızı

Eksileri
İnternetten video izlenmiyor
Telefonun ekranı uzunlamasına gidiyor:ehe,Buda telefonu uzun gösteriyor:ehe
Bada işletim sisteminin olması



Galaxy ace nin artıları
Android 2.2 sürümü mevcut
Telefon iphone ile aynı tipe sahip
Güncelleme ile internetten video izenebilir.

Eksileri
Ekran çözünürlülüğü wave 2 ye göre daha düşük
Ekran boyutu daha küçük
800 mhz işlemci hızı
Hd video kaydı yok

Şimdi bu iki telefonu kullanan arkadaşlar lütfen yorumlarını yazsınlar.
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
konu daha önce açılmıştı ama bulamadım :D

neyse yazacağız artık :D

wawe her açıdan üstün. Ama badada oyun sorunu var. Tabi bi de spoof. :)
oyun içinse ace alırdım.
Oyun dışında wawe. :good:
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
    Konu Sahibi
konu daha önce açılmıştı ama bulamadım :D

neyse yazacağız artık :D

wawe her açıdan üstün. Ama badada oyun sorunu var. Tabi bi de spoof. :)
oyun içinse ace alırdım.
Oyun dışında wawe. :good:



EEE onda internetten video izlenebiliyor mu, birde telefon çok uzun ya:ehe
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
XER01

XER01

Üye
wave2
 

OğuzcanAbi

Üye
androidde olsa gzel olır ama wawe 2 de olur ikisi açısından
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Wave 2 derim ben de. Bariz üstünlüğü var Ace'e karşı.
 
pRime.

pRime.

Üye
Wave 2 tabiki. Ace neymiş onun yanında.
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
    Konu Sahibi
Wave 2 epet her açından çok üstün ama android varkende bada almak çok saçma gibi. Bende zaten hd video kaydı yapan dijital kamera var yani kamera üstünlüğünü eliyorum direk. Bir ekran çözünürlüğü ve işlemci hızı var.
 
futbol123

futbol123

Üye
wave 2 tabiki
 
sonerik

sonerik

Üye
Wave 2 eşim hediye etti 3 gün sonra güncellenme yaparken telefon kitlendi.. Servis anakart değişimi yapılacağını söyledi. 3 günlük telefonun anakartı nasıl değişirmiş anlamadım. Neyse bada işletim sistemi daha tam oturmadı uygulamaları çok zayıf. Öncelikle androit bir telefon kurcala uygulamalarını incele, karşılaştır. ne olursa olsun androit olsun derim şimdi telefonu samsung a iade edip galaxi sl veya sony eriksson xperia neo almayı düşünüyorum.
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
    Konu Sahibi
wave 2 alınmıştır:ehe
 
Xx_HoGaN_xX

Xx_HoGaN_xX

Üye
    Konu Sahibi
Sağol iyikide almışım hiç pişman değilim çünkü bizzat ace yi de inceleme fırsatı buldum ekranı hiç kaliteli değil kamerasıda ayrıca menü geçişleride o kadar hızlı değil..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt