Xx_HoGaN_xX
Üye
Samsung galaxy ace mi yoksa wave 2 mi?
Arkadaşlar bu iki telefondan birini almayı düşünüyorum ncak çok kararsız kaldım.
Wave 2 nin artıları
Ekranı daha parlak ve daha büyük
720p Hd video kaydı yapabiliyor
Neredeyse bütün video formatlarını destekliyor
Ekran çöznürlülüğü daha iyi
1ghz işlemci hızı
Eksileri
İnternetten video izlenmiyor
Telefonun ekranı uzunlamasına gidiyor
,Buda telefonu uzun gösteriyor
Bada işletim sisteminin olması
Galaxy ace nin artıları
Android 2.2 sürümü mevcut
Telefon iphone ile aynı tipe sahip
Güncelleme ile internetten video izenebilir.
Eksileri
Ekran çözünürlülüğü wave 2 ye göre daha düşük
Ekran boyutu daha küçük
800 mhz işlemci hızı
Hd video kaydı yok
Şimdi bu iki telefonu kullanan arkadaşlar lütfen yorumlarını yazsınlar.
Wave 2 nin artıları
Ekranı daha parlak ve daha büyük
720p Hd video kaydı yapabiliyor
Neredeyse bütün video formatlarını destekliyor
Ekran çöznürlülüğü daha iyi
1ghz işlemci hızı
Eksileri
İnternetten video izlenmiyor
Telefonun ekranı uzunlamasına gidiyor
,Buda telefonu uzun gösteriyor
Bada işletim sisteminin olması
Galaxy ace nin artıları
Android 2.2 sürümü mevcut
Telefon iphone ile aynı tipe sahip
Güncelleme ile internetten video izenebilir.
Eksileri
Ekran çözünürlülüğü wave 2 ye göre daha düşük
Ekran boyutu daha küçük
800 mhz işlemci hızı
Hd video kaydı yok
Şimdi bu iki telefonu kullanan arkadaşlar lütfen yorumlarını yazsınlar.



