bada 2 final sürümü görmek istermisiniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bada 2 final sürümü görmek istermisiniz ?




EVET ARKADAŞLAR WAVE 3 DE GÖRDÜGÜNÜZ PLATFORM BADA 2 OS FİNAL SÜRÜMÜ AMA DEMO OLARAK TANITILIYOR BURADA YARIN VE 1 EYLÜLDE MOBİL FUARDA BU CIHAZLAR TANITILACAK VE TAHMİNİM DE 15 GÜN İÇİNDE KENDİ TELEFONLARIMIZDA OLUR

VİDEO ALINTIDIR

WAVE 3 ÜN ÖZELLİKLERİDE ŞUNLAR KISACA GÖZ ATALIM ÖZELLİKLE DİKKATIMI CEKENDE 1.4 GHz işlemci NİYE SORACAK OLURSANIZ BU BADA 2 NİN BUNUNLA SINIRLI KALMAYACAGINI GÖSTERİR YABANCI KAYNAKLI FORUMLARDA ŞU SAAT İTİBARİ İLE YAPTIGIM ARAŞTIRMADA BİR COK FORUM SİTELERİNDE BUNA İŞARET EDİLİYOR YANİ BADA 2.0 OS LA SINIRLI KALMAYACAK

İŞTE WAVE 3 VE GENEL ÖZELLİKLER

Genel Özellikler


  • Genel: GSM 850/900/1800/1900 MHz, UMTS 900/2100 MHz, EDGE, HSDPA 14.4 Mbps ve HSUPA 5.76 Mbps
  • Tuştakımı: Dokunmatik Ekran
  • Boyutlar: 125,9 x 64,2 x 9,9 mm, 122g
  • Ekran: 4 “16M-renk, 480 x 800 piksel çözünürlük, çizilmeye dayanıklı cam yüzey ile kapasitif dokunmatik SuperAMOLED
  • Platform: Bada OS 2.0
  • İşlemci: 1.4 GHz işlemci
  • Bellek: 2GB kullanıcının erişebileceği dahili hafıza, microSD kart yuvası (32gb)
  • Kamera: LED flaş, 720p video kaydı @ 30fps ile 5 megapiksel otomatik odaklı kamera, VGA video çağrı kamerası
  • Bağlantı: Wi-Fi 802.11 b / g / n WPS desteği ve Wi-Fi Direct, Bluetooth 3.0 A2DP, standart microUSB portu, A-GPS ile GPS alıcısı, GLONASS (bölgeye özgü), 3.5mm audio jack
  • Diğer: NFC destekli, accelerometer, yakınlık sensörü, ortam ışığı sensörü, FM radyo RDS, DivX / XviD desteği, çoklu dokunmatik giriş ve çimdik yakınlaştırma jestleri
  • Batarya: 1500 mAh pil



RESİMLER ALINTIDIR ARKADAŞLAR



[video=youtube;oGghwuA4-oE]http://www.youtube.com/watch?v=oGghwuA4-oE&feature=player_embedded#![/video]


ŞUNUDA BELİRTMEDEN GECEMEYECEGİM 1.4 GHZ İŞLEMCİ DIŞINDA WAVE 8500 DAN DAHA ÜSTÜN Bİ ÖZELLİK GÖREMEDİM TABİ 3 GB DAHİLİ HAFIZAYIDA SAYMAZSAK :)


ALINTIDIR
 


yorgunazrail

Üye
bada 2 sinirlerimi iyice bozzdu .gelecekse gelsin artık.
 
  • Beğen
Tepkiler: cellmanbash

mustafa1800

Üye
gelicek işte bekle :D
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
ŞUNUDA BELİRTMEDEN GECEMEYECEGİM 1.4 GHZ İŞLEMCİ DIŞINDA WAVE 8500 DAN DAHA ÜSTÜN Bİ ÖZELLİK GÖREMEDİM TABİ 3 GB DAHİLİ HAFIZAYIDA SAYMAZSAK :)
Super Amoled, NFC, Wi-fi Direct, ve daha iyi görselli ve daha avantajlı bi OS yeterli mi? :oke:
 
hayatperest

hayatperest

Üye
ekran 4.0 wave2 deki gibi ama lcd değil super amoled. ram hakkında bir bilgi verilmemiş ama ya da ben göremedim 1gb olabilir diye düşünüyorum inşallah beni hayal kırıklığına uğratmazlar :) bir de gördüğüm kadarı ile yes ve no tuşları dokunmatik. geçen bir arkadaş şikayet etmişti cebimde kendiliğinden basıyor diye. sanırım samsung duymuş :D
 
ozan2020

ozan2020

Üye
Android gibi olmuş bada olmus android tadı kalmamış kendi işletim sistemi sonuçta daha farklı olmalıydı
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Super Amoled, NFC, Wi-fi Direct, ve daha iyi görselli ve daha avantajlı bi OS yeterli mi? :oke:

tabi bunlarda olasılıklar dostum :)

----------Eklendi @ 02:16:03 ---------- Yazıldı @ 02:14:49 ----------

Android gibi olmuş bada olmus android tadı kalmamış kendi işletim sistemi sonuçta daha farklı olmalıydı

ben katılmıyorum sadece kendi sitillerini oluşturmaya çalışıyorlar

----------Eklendi @ 02:16:40 ---------- Yazıldı @ 02:16:03 ----------

ekran 4.0 wave2 deki gibi ama lcd değil super amoled. ram hakkında bir bilgi verilmemiş ama ya da ben göremedim 1gb olabilir diye düşünüyorum inşallah beni hayal kırıklığına uğratmazlar :) bir de gördüğüm kadarı ile yes ve no tuşları dokunmatik. geçen bir arkadaş şikayet etmişti cebimde kendiliğinden basıyor diye. sanırım samsung duymuş :D

eminim duymuştur :)
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap


Harbiden on numara işletim sistemi on numara da telefon yani. Samsung aldı başını gidiyor. Galaxy biyandan Wave biyandan adamlar lider olmayı hakediyor.
 

cbalim

Üye
video da hep 720p videoları açtı 1080p açacak mı acaba betalar açmıyor
 
fullwar

fullwar

Üye
Samsung artık bombayı patlatsada, alın final sürüm yükleyin desinde bitsin bu çile. Hergün yeni resim, video, konu nedir bu ya? O kadar para biriktirdim Galaxy S2 için Wave II'me kıyıpta alamıyorum. Bada 2'yi bir görelimde ondan sonra. Bu arada 1080p; hayal, live wallpaper; olabilir, flash ve nfc; daha bir numarasını göremedik. Final sürüme artık. Zaten final çıkınca birkaç hafta içinde yeni güncelleme gelir ve sistem daha stabil olur.
 
ffac

ffac

Üye




EVET ARKADAŞLAR WAVE 3 DE GÖRDÜGÜNÜZ PLATFORM BADA 2 OS FİNAL SÜRÜMÜ AMA DEMO OLARAK TANITILIYOR BURADA YARIN VE 1 EYLÜLDE MOBİL FUARDA BU CIHAZLAR TANITILACAK VE TAHMİNİM DE 15 GÜN İÇİNDE KENDİ TELEFONLARIMIZDA OLUR

VİDEO ALINTIDIR

WAVE 3 ÜN ÖZELLİKLERİDE ŞUNLAR KISACA GÖZ ATALIM ÖZELLİKLE DİKKATIMI CEKENDE 1.4 GHz işlemci NİYE SORACAK OLURSANIZ BU BADA 2 NİN BUNUNLA SINIRLI KALMAYACAGINI GÖSTERİR YABANCI KAYNAKLI FORUMLARDA ŞU SAAT İTİBARİ İLE YAPTIGIM ARAŞTIRMADA BİR COK FORUM SİTELERİNDE BUNA İŞARET EDİLİYOR YANİ BADA 2.0 OS LA SINIRLI KALMAYACAK

İŞTE WAVE 3 VE GENEL ÖZELLİKLER

Genel Özellikler


  • Genel: GSM 850/900/1800/1900 MHz, UMTS 900/2100 MHz, EDGE, HSDPA 14.4 Mbps ve HSUPA 5.76 Mbps
  • Tuştakımı: Dokunmatik Ekran
  • Boyutlar: 125,9 x 64,2 x 9,9 mm, 122g
  • Ekran: 4 “16M-renk, 480 x 800 piksel çözünürlük, çizilmeye dayanıklı cam yüzey ile kapasitif dokunmatik SuperAMOLED
  • Platform: Bada OS 2.0
  • İşlemci: 1.4 GHz işlemci
  • Bellek: 2GB kullanıcının erişebileceği dahili hafıza, microSD kart yuvası (32gb)
  • Kamera: LED flaş, 720p video kaydı @ 30fps ile 5 megapiksel otomatik odaklı kamera, VGA video çağrı kamerası
  • Bağlantı: Wi-Fi 802.11 b / g / n WPS desteği ve Wi-Fi Direct, Bluetooth 3.0 A2DP, standart microUSB portu, A-GPS ile GPS alıcısı, GLONASS (bölgeye özgü), 3.5mm audio jack
  • Diğer: NFC destekli, accelerometer, yakınlık sensörü, ortam ışığı sensörü, FM radyo RDS, DivX / XviD desteği, çoklu dokunmatik giriş ve çimdik yakınlaştırma jestleri
  • Batarya: 1500 mAh pil


RESİMLER ALINTIDIR ARKADAŞLAR



[video=youtube;oGghwuA4-oE]http://www.youtube.com/watch?v=oGghwuA4-oE&feature=player_embedded#![/video]


ŞUNUDA BELİRTMEDEN GECEMEYECEGİM 1.4 GHZ İŞLEMCİ DIŞINDA WAVE 8500 DAN DAHA ÜSTÜN Bİ ÖZELLİK GÖREMEDİM TABİ 3 GB DAHİLİ HAFIZAYIDA SAYMAZSAK :)


katılıyorum kardeşim büyük telefon taşımak zor oluyo şuan için en ideali 8500
 
tht_mehmet

tht_mehmet

Üye
1080p açmaz, ayrıca videodaki final sürüm değil beyler.
 
fullwar

fullwar

Üye
Final sürüm muhtemelen ufak sürprizler ve değişikliklerle gelecektir. Her özelliği gösterirlerse tadı kalmaz.
 
ghostrider_95

ghostrider_95

Üye
Super Amoled, NFC, Wi-fi Direct, ve daha iyi görselli ve daha avantajlı bi OS yeterli mi? :oke:
bada 2 sdk daki yenilik Wi-fi Direct wawe ve wawe 2 içinde çıkacak emin olabilirsin sonuçta wi fi aygıtının sadece mimarisi değişir en fazla
 
clonexcell

clonexcell

Üye
bir telefondan ne bekleyebilirsiniz ki? sizin yerinize su içsin yemek yesin mi istiyorsunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: hayatperest

yorgunazrail

Üye
eylül ayınada girdik artık final sürümünden ses seda yok hala...
 
nidforspid

nidforspid

Üye
bu final değil dağılın
 
grafikedy

grafikedy

Üye
Bi rahat bırakın şu badayı. Bekleyelim çıkınca şu da varmış, şu eksik falan, konuşulur sonra...
 


Üst Alt