5800 dan maxicep mobil sürüme baglanamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
5800 dan maxicep mobil sürüme baglanamıyorum
ya arkadaslar yaklasık 2 günden beri maxicep mobil sitesine baglanamıyom format attım sonuc aynı opera denedim aynı birdene bire oldu hiç anlamadım
wi-fi kullanıyomrum devamlı zaten sadece bilgisayardaki gibi gözüküyo ve öyle olunca coook yavas oluyoo

5800 kullananlar bi denesin bir türlü giremiyom format attım nafile

yardımları bekliyom
:hmmm
 


okeane3110c

okeane3110c

Üye
aynen kanqa bende giremiorum mobil sitesine bşy oldu galiba :hmmm
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
ben girebiliyorum
 
okeane3110c

okeane3110c

Üye
hadi yaa ben avea waptan griorum wifiden girince farkeder belki :hmmm
 
juristokrat

juristokrat

Üye
pc görünümùnde gir önce snra girdigin sayfanın en altına in orada kutu içinde maxicep beta yazıyor.oraya tkla mobile light ı seç düzelir.ama snradan tekrar pc sürümüne atablyor bazen.
 
  • Beğen
Tepkiler: okeane3110c
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
pc görünümùnde gir önce snra girdigin sayfanın en altına in orada kutu içinde maxicep beta yazıyor.oraya tkla mobile light ı seç düzelir.ama snradan tekrar pc sürümüne atablyor bazen.
düzeldi ama yapıyo gene ilginç
 

Deleted.

Üye
cfw li ben de giremiyorum. Mobil sitede sorun var galiba. . .
 

ercan5800xm

Üye
sorun yok arkadaşlar.sayfanın en alt sol köşesinde bi sayfa seçeneği kutusu var.onu tıklayıp light mobile yi seçin ve yerimlerine ekleyin.hepsi bu.
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
bende sorun kalmadı artık 2 günden beri mobile giriyom hepinize teşekkür
 
izmitli1983

izmitli1983

Üye
maxicep duy sesimizi :))
 

nike497

Üye
ben de hala sorun var, sol altta kutucuk yok ne mobileyi seçeblyrm ne de light mobileyi
 

Kedi Yavrusu

Üye
c5-03 sorunsuz mobil sürüm opera 6.1 bağlanıyorum
 
anılbaran

anılbaran

Üye
    Konu Sahibi
kardes sorun cozuldu artık kımse cevap atmasın :tşk: yenı konu acanların konuları en alta ınıyo onlara yardımcı olalım
 

nike497

Üye
ama opera mobile 11.1den girmıyorr xP
 
juristokrat

juristokrat

Üye
ayarlardan mobil i seç.tabi seçmedysen.çünkü 3 4 gündür sitede sorun yok.
 

Deleted.

Üye
bende giriyor. Sonunda...
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
ben suan mobil sürümden giriyorum sitede sorun yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt