anılbaran
Üye
5800 dan maxicep mobil sürüme baglanamıyorum
ya arkadaslar yaklasık 2 günden beri maxicep mobil sitesine baglanamıyom format attım sonuc aynı opera denedim aynı birdene bire oldu hiç anlamadım
wi-fi kullanıyomrum devamlı zaten sadece bilgisayardaki gibi gözüküyo ve öyle olunca coook yavas oluyoo
5800 kullananlar bi denesin bir türlü giremiyom format attım nafile
yardımları bekliyom

wi-fi kullanıyomrum devamlı zaten sadece bilgisayardaki gibi gözüküyo ve öyle olunca coook yavas oluyoo
5800 kullananlar bi denesin bir türlü giremiyom format attım nafile
yardımları bekliyom

)
yenı konu acanların konuları en alta ınıyo onlara yardımcı olalım