Telefonu Brick Ettim Galiba

Sponsorlu Bağlantılar

archeuscaine

archeuscaine

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu Brick Ettim Galiba
okadar dayandın yüklemedim enson S8530XPKH3 sürmünü görünce bada 2,0 yükleyim dedim videolu anlatimi izledim telefonum wave 2 S8530XPKH3 sürmünü indirdim telefonu download moda aldim ve videoda söylenenleri yaptim normal port search dedim telefonu gördü baslat dedim download biraz bekleti boot loader falan yazdi biseyler yüklendi sonra wait reset yazdi telefon kendine bikere reset atti ve ekrani mavi oldu daha sonra ****** port bişey error dedi ve kaldi suan hala usb kablosu falan takik multi loaderi yeniden kapadim actim ama telefonu görmüyor sizce telefon gümledimi gümlediyse geri dönüşü olurmu yoksa üstüne bir bardak su içermiyim cok fena moralim bozuk lütfen gereksiz yere msj yazmadan bilen bir arkadaş yardımcı olursa çok memnun olurum
 


maxirabit

maxirabit

Üye
Telefon download mode'a alınıyormu?
 
archeuscaine

archeuscaine

Üye
    Konu Sahibi
telefon resmi ..... !..... bilgisayar resmi var suan gümledi galiba telefon one click brick die bisi var mis onu denicem bi olmadi napacam ya gittimi simdi telefon
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Download mode, ses kısma,kilit, ve no tuşu'na basın.ozaman mavi ekran gittiyse m.l. ile fw atmanız lazım ozaman normalde dönücek.
Bu arada gelen programda usb programını kurdunuz mu?
 
archeuscaine

archeuscaine

Üye
    Konu Sahibi
kardes basta mavi ekran vardi ama forumda angutun birisi pili cikar tak tekrardan ml ile dene dedigi icin cikardim simdi sadece ekranda bi telefon işareti ortada !! ve kenarda pc isareti var telefonu pc görmüyor download moda alinmiyor ayrica içindeki driveri iki sefer sildim yeniden kurdum gene birşey olmadı
 

furkey

Üye
kardes basta mavi ekran vardi ama forumda angutun birisi pili cikar tak tekrardan ml ile dene dedigi icin cikardim simdi sadece ekranda bi telefon işareti ortada !! ve kenarda pc isareti var telefonu pc görmüyor download moda alinmiyor ayrica içindeki driveri iki sefer sildim yeniden kurdum gene birşey olmadı

arkadaşım angut demen çok kötü bişi çünkü tahminimce yeni driverları yüklememişsin pc ne ve o mavi ekran geldiğinde zaten yapman gereken pc kablosundan telefonu çıkarman bataryayı çıkarıp takman tekrar download mode a alman ve işlemlere devam etmen... bilip bilmeden konuşma yani

Not: Artık bıktım brick oldu galiba başlıklarından BRICK OLMAK DEMEK TELEFONUN HIC ACILMAMASI DEMEK!
 
  • Beğen
Tepkiler: clonexcell
archeuscaine

archeuscaine

Üye
    Konu Sahibi
neyse angut lafimi geri alimde hocam download moda telefonu alamiyorum sen benim söylemek istediğim pozisyonu anladinmi
ayrıca şunuda söyleyeyim burda brick şöle brick böyle diyen bir çok insan olabilir ama sende insanlari boşu boşuna yerme bence bir telefona 900 tl veripte onu çöpe atma riski olduğu zaman insan mantıklı konuşamaya biliyor hemen vur bel altı yapmayalım.
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Benim telefonda bada 2.0 yüklerken tamamen sustu şimdiyse nokia'ya kaldım wave bir köşede duruyor ama anakart falan buluyim dedim,kırık telefonların falan,bulamadım bir türlü.Bir tanesine denk geldim oda suya düşürmüş,sıvı teması var diyorum bu zaten hiç açılmaz diyorum o halen diyor ki;yok suya düşsede bişiy olmaz çalışır.Tabi dedim ozaman sen niye çalıştıramadın bana 200 tl ye satmaya çalışıon sonra sustu.

Eyer telefon tamamen tepki vermiyorsa brick olmuş.Bu brickte sadece jtag ile açılıyor birde başka çağresi anakartı değiştirme.Şu andada jtag'da wave 2 için program gelmedi gelince bende vericem.250 tl diyorlar anakartı için.
 
archeuscaine

archeuscaine

Üye
    Konu Sahibi
neyse problemi çözdüm abimin pc sine kurduk programi telefonu 15 20 kez denedim zorla download moda aldim ensonunda yükledim ama internete bağlanamadim bi türlü
 

hayaleeet

Üye
neyse problemi çözdüm abimin pc sine kurduk programi telefonu 15 20 kez denedim zorla download moda aldim ensonunda yükledim ama internete bağlanamadim bi türlü
dostum bende ilk yukledigimde qyni sorunla karsilastim seni anliyorum baya panik yapmistim burada arkadaslarin atladigi bisey var oyle durumlarda telin sarji bitmis oluyo ben teli iki saat falan sarjda tuttum ve dovland moda alabildim sende sanirim teli pc ye bagladiginda sarj oldu yani ekranda telefon ! monutor oldugunda birck olmuyo tel bunu dikkate almak lazim bence
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Ben yaktım sizde yakmayın,yükleme yaparken ml'den download tuşuna basmadım telefon dondu,sinirlenip usb yi çektim bir daha açılmadı.
 

cecicece

Üye
bendede aynı sorunlar olmuştu,servise yollamak için herşeyi hazırladım,sonra dayanamayıp tekrar tekrar denedim,büyük ihtimalde brick olmadı..birkaç sefer telefonu açıp kapat,sadece upload mode çıkıyordur büyük ihtimalde..ses açma + kilit + kapama tuşlarıyla 5-6 sefer açıp kapat,büyük ihtimalde düzelecek...
 

furkey

Üye
Mavi ekran geldiyse bu sorunun genel çözümü dediğim gibi telefonu çıkarmak, bataryayı söküp tekrar takmak, download mode a almak, tekrar port search yapıp download a basarak devam ettirmek... Ancak bir bilene danışmadan, ml işlemini tamamlamadan(veya kies) veya buna benzer herhangi bir olayda KESİNLİKLE TELEFONUNUZU ÇIKARIP BATARYAYI SÖKMEYİNİZ. Telefon brick olursa onun çözümü vardır ama anakart yanarsa maalesef değiştirmek gerekir...
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Sorun bilgisayarın usb'sindede oluyor.usb'lerinde farklılık olabiliyor başka pc'lerin ondan,aynı kişi başka pc'de açabilmiş.
 

androidwavede

Üye
brick kurtarma programı var
 

androidwavede

Üye
o da var ama denesin bence
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Bunun soft'u hardı olmuo oldumu kökten gidiyor.Başıma geldiği için iyi biliyorum.Android'deki gibi kurtarılmıyor wave.Tepki vermez şekile geldiyse telefon ya jtag yada anakart değişiminde düzeliyor.
 

Benzer Konular



Üst Alt