İşte Hukuksuzluğun İspatı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

0live456

Üye
E bu durumda halkın düşüncesinin de bir önemi yok boşuna dil döküyorsunuz.
 


greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
yaşın kaç senin ya ? suçlandığın zaman her zaman kabullenen bir yapıya sahipsen o da güzel :ehe
 

0live456

Üye
Ateş varki duman çıkıyor.Suçluysak kabulleniriz vesselam.
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
atasözleri çelişkilerle doludur takma kafana
 

0live456

Üye
Peki.
 
Masha

Masha

Üye
Fenerbahçe'den çok anti Fb liler burda.. Hepsinin işine geldi.. Zamanında canlarını çok acıtmışız ben bunu anlıyorum :)
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye'de böyledir liderler hiçbir zaman sevilmezler Aziz Yıldırım ve Fenerbahçe'nin yaptığı büyük çıkışlar ortada, aslında bunların böyle konuşmalarıda hoşuma gidiyor bunları görünce diyorum ki nasıl bir korku imparatorluğu salmışız bunların üstüne ya:) ve takımımla birkez daha gurur duyuyorum.
 
zaza

zaza

Üye
Türkiye'de böyledir liderler hiçbir zaman sevilmezler Aziz Yıldırım ve Fenerbahçe'nin yaptığı büyük çıkışlar ortada, aslında bunların böyle konuşmalarıda hoşuma gidiyor bunları görünce diyorum ki nasıl bir korku imparatorluğu salmışız bunların üstüne ya:) ve takımımla birkez daha gurur duyuyorum.

iyide sizden korktukları için değil nefret ettikleri için hep böyle davranıyorlar maçlarda silah, tüfek ve makinalı ile oynamıyorlar ki korksunlar :D

taraftar: eğilin eğilin guiza tüfeği aldı :ehe

nefret ile korku bambaşka şeylerdir :)
 
India

India

Üye
korku imparatorluğunu sadece federasyona salmıştınız onada uefa el koydu bu iş bu kadar ama şampiyonluğunuzla kendinizi avutabilirsiniz :good:
 
arslansem

arslansem

Üye
Türkiye'de tek bir cumhuriyet vardır Türkiye Cumhuriyeti,müslümansanız son sözümüz şehadettir..Böyle bir kimliğe sahip takımdan korkan sizin gibi olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: India

0live456

Üye
Ya hani ergenler olur ya kendilerini tatmin ederler ha işte bunların olayıda aynı o hesap gerçeği yok sahtesiyle avunuyorlar
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi


iyide sizden korktukları için değil nefret ettikleri için hep böyle davranıyorlar maçlarda silah, tüfek ve makinalı ile oynamıyorlar ki korksunlar :D

taraftar: eğilin eğilin guiza tüfeği aldı :ehe

nefret ile korku bambaşka şeylerdir :)

lider olan insandan her zaman nefret edersin, sevmezsin çünkü o biryerlere gelebilmişken sen altta eziliyorsundur.Fenerbahçe düşmanlığının temel sebebi bu.


----------Eklendi @ 16:39:08 ---------- Yazıldı @ 16:36:46 ----------

Türkiye'de tek bir cumhuriyet vardır Türkiye Cumhuriyeti,müslümansanız son sözümüz şehadettir..Böyle bir kimliğe sahip takımdan korkan sizin gibi olsun :)

hemen olayı dine imana bağladınız ,Türkiye Cumhuriyeti'ne hangi takımın ne katkı yaptığı bariz ortada biz örgütlenme adına Fenerbahçe Cumhuriyeti diyoruz.Öyle olmasaydı bugün olimpiyatlara en çok Fenerbahçe'nin sporcuları gönderilmezdi.
 
zaza

zaza

Üye


lider olan insandan her zaman nefret edersin, sevmezsin çünkü o biryerlere gelebilmişken sen altta eziliyorsundur.Fenerbahçe düşmanlığının temel sebebi bu.



ben kendimi bildim bileli fener düşmanlığı var ve benden öncede vardı bu bir başarıdan kaynaklansa o zaman Galatasaray da en az fener kadar sevilmezdi hani burada onun başarılarınıda küçümseyemezsin sadece tek yapamadığı son 10 yılda ligde fenerden maç alamamak ama sadece "son 10 yılda" demekki bu başarıdan kaynaklanmıyor :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Son Dakika;Fenerbahçe taraftarı son 2 ayda 10 milyon artarak 35 milyon olmuştur :ehe Volkan Demirel dedi :kop:
Demek ki 3-5 milyon Gsaraylı 2-3 milyon da Beşiktaşlı var bu ülkede :ehe ben anlamıyorum bu anketler nerde yapılırsa yapılsın Gsaray neden fazla çıkıyor Allah Allah yaa :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Son Dakika;Fenerbahçe taraftarı son 2 ayda 10 milyon artarak 35 milyon olmuştur :ehe Volkan Demirel dedi :kop:
Demek ki 3-5 milyon Gsaraylı 2-3 milyon da Beşiktaşlı var bu ülkede :ehe ben anlamıyorum bu anketler nerde yapılırsa yapılsın Gsaray neden fazla çıkıyor Allah Allah yaa :ehe


Onu espri anlamında söyledi ... İşine geldiği gibi algılama ...
Aykut hoca da , olacaz inşallah dedi güldü ...
:oke:
 
arslansem

arslansem

Üye
İşime böyle geliyor Ali :ehe hatta 45 milyon bence bunlar gayriresmi rakamlar :ehe şaşırmışlar iyice yaa :ehe
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi


ben kendimi bildim bileli fener düşmanlığı var ve benden öncede vardı bu bir başarıdan kaynaklansa o zaman Galatasaray da en az fener kadar sevilmezdi hani burada onun başarılarınıda küçümseyemezsin sadece tek yapamadığı son 10 yılda ligde fenerden maç alamamak ama sadece "son 10 yılda" demekki bu başarıdan kaynaklanmıyor :)

başarıdan kasıt sadece sportif başarı değil:)

Son Dakika;Fenerbahçe taraftarı son 2 ayda 10 milyon artarak 35 milyon olmuştur :ehe Volkan Demirel dedi :kop:
Demek ki 3-5 milyon Gsaraylı 2-3 milyon da Beşiktaşlı var bu ülkede :ehe ben anlamıyorum bu anketler nerde yapılırsa yapılsın Gsaray neden fazla çıkıyor Allah Allah yaa :ehe

kanalturkun yaptığı ankette fenerbahçe çıkacak değil ya,ben sizin stad dolduramadığınız günleri bilirim.Galatasarayda 25 milyon diyor hangisi tek tek saymış
 
arslansem

arslansem

Üye
Stad çevresinde ya da İstanbul'da Galatasaraylı yoksa tüm Türkiye'de yok demek değildir :) kanaltürk'te yapmış ordada mı Gsaray çıkmış :ehe haberim yoktu :ehe kaç türlü spor sitesi yaptı onları kasteddim ki sonuç değişmedi.Türkiye'de en fazla Gsaray taraftarı vardır.Sayıya gerek yok hiçbir zaman da beyan etmedik
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Türkiye'de en fazla Galatasaray taraftarı yoktur,bu iddia tamamen yalandır,bu üstünlüğü neye göre belirlemiş olduğunuzu da anlamak güç.Türkiye'nin en büyük sivil toplum örgütü Fenerbahçe'dir aksine bu yüzden bu konuyu tartışmak gibi bir yanlışın içine girmeyelim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
647
Kingmortall
greenmile
Cevap
0
Görüntüleme
430
greenmile
esokmen
Cevap
1
Görüntüleme
1K
esokmen
Kingmortall
Cevap
4
Görüntüleme
3K
esokmen


Üst Alt