İşte Hukuksuzluğun İspatı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
İşte Hukuksuzluğun İspatı!
Yıl 2006!

2006 yılında beş takım, hakemlere kendi lehlerinde maç yönetmesi karşılığında rüşvet vermekle suçlandı. Bu beş takımdan biri de Milan'dı. Bunun sonucunda, Milan'a ligin başında 15 puanının silinmesi ve dolayısıyla Şampiyonlar Ligi'ne katılamama cezası verildi. Ancak Milan kulübü cezanın temyizi için mahkemeye başvurdu ve silinen puan miktarı 8'e indirildi ve 2006-07 Şampiyonlar Ligi'ne katılabilmesine izin verildi. Milan, katıldığı bu 2006-07 sezonu Şampiyonlar Ligi'nde kupayı kazanmıştır.






Şimdi size soruyorum,ortada açılmış bir dava yokken bırakın davayı iddaaname bile hazırlanmamışken bu karar hangi hukuki dayanağa göre verilmiştir?

+ Uefa kendi yaptırımını neden kendisi uygulayamamıştır?
+Federasyon diğer takımlara neden bir yaptırımda bulunmamıştır?
 
  • Beğen
Tepkiler: onurgunay35, Masha, technoshark ve 1 kişi daha


India

India

Üye
burası italya değil :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
burası TÜRKIYE :oke:
 
arslansem

arslansem

Üye
Cevap vereyim Murat.Uefa yetkilisi geldi ve savcıyla görüştü.Savcıda elinde bulunan şike belgelerini gösterdi ve Fenerbahçe şike yapmıştır diye ikna oldu,TFF'nin 2 aydır alamadığı kararı adam 1,5 saatte çözdü ve gitti.Trabzon ve Beşiktaş'ı suçlu bulmadı.Aydınlar demiş zaten Beşiktaş kupayı geri verdiği için olumlu yaklaştı.Burdan anlıyoruz ki zaten kesin nihai karara göre verilmiyor niyete göre ya da şüpheye göre verilmiş bi karar
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Cevap vereyim Murat.Uefa yetkilisi geldi ve savcıyla görüştü.Savcıda elinde bulunan şike belgelerini gösterdi ve Fenerbahçe şike yapmıştır diye ikna oldu,TFF'nin 2 aydır alamadığı kararı adam 1,5 saatte çözdü ve gitti.Trabzon ve Beşiktaş'ı suçlu bulmadı.Aydınlar demiş zaten Beşiktaş kupayı geri verdiği için olumlu yaklaştı.Burdan anlıyoruz ki zaten kesin nihai karara göre verilmiyor niyete göre ya da şüpheye göre verilmiş bi karar

Uefa kendisini neden ihraç edemiyor Semih?Uefa Fenerbahçe ile ilgili şikeye ikna olunmuştur diye de bir tespiti yok dediğin gibi olsa bu kararı kendi olur,lütfen biraz gerçekci olalım.Bugün uefa Porto ve Milanı suçları ispatlandığı halde Ş.Ligine aldığını da unutmayalım
 
arslansem

arslansem

Üye
Eskiyle yeniyi karıştırmayın.Uefa şikeye sıfır tolerans kararını geçen sene aldı.Yunanistan'da da aynısı oldu sonucu beklemeden men kararı aldı Uefa.Bize ya da Fenere özel değil korkmayın.Kararı kendi almamasının sebebi ilerde aksi karar çıkarsa tazminat ödemek istememesidir bence
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Dosyada Beşiktaş,Trabzonspor'un da adı var,ki sen bu takımı fenerin yerine alıyorsun.Senin mantığına yatıyor mu bu? 0 tolerans sadece bize mi geçiyor,Tff nin pfdk ya sevk ettiği isimler de ortada yani.Yunanistan'da senin yanlışın var ilk başta Yunan federasyonu 2 takımı küme düşürdü,ardından uefa men etti arada fark var.
 
arslansem

arslansem

Üye
İşte orada Uefa yetkilisiyle bizim savcı arasındaki görüşmede ne konuşulduğu önemli.Bak kardeşim şu şu maçlarda şike yapmışlar delilleri bunlar demiştir.Hatta bunu Aydınlar'ın açıklamasından da anlayabiliriz.Beşiktaş'ın kupayı teslim etmesinden dolayı iyi niyeti etkili oldu.Yani Uefa kesin sonuçlara bakmıyor,neye baktığı da meçhul..
Yunanistan'da takımlar düştü tekrar geri aldılar falan.Süreç tam bitmeden karar aldılar demem o ki
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Savcı taraftır Semih bunu unutma,taraf olmasa davayı açmazdı değil mi?Sonuçta haklıyı haksızı hakimler veriyor,savcılar ve avukatlar her zaman taraftır.Mutlaka bi tarafı savunurlar.Daha tutklularının ifadesinin alınması gerçekleşmemişken,bu karar tam bir fiyasko.Ayrıca uefa bu zamana kadar hangi federasyona böyle bir adam göndermişte savcıyla görüştürmüştür?Tarihte yok,uefa öyle birşey olsa direk kendisi seni almıyorum derdi,diyemedi.Hak yerini bulacak
 
arslansem

arslansem

Üye
Bence hak yerini çoktan buldu da (maalesef) siz bunu göremiyorsunuz.Uefa eğer Türkiye'ye yaptırım uygulasaydı Trabzon'u almaz tüm takımlara Avrupa'dan men cezası uygulardı.Neden sadece Fener'e yapılıyor bi objektif düşünün az çok ikna olursunuz Murat :oke:
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
dava sonucunda beşiktaş trabzon suçlu bulunup küme düşürülürse uefa hiçbir yaptırımda bulunmayacak mı sanıyorsun Semih?
 

0live456

Üye
dava sonucunda beşiktaş trabzon suçlu bulunup küme düşürülürse uefa hiçbir yaptırımda bulunmayacak mı sanıyorsun Semih?

Adamlar kendilerini görmüyor hala trabzon beşiktaş diyorlar şaka gibi :kop:
 
arslansem

arslansem

Üye
dava sonucunda beşiktaş trabzon suçlu bulunup küme düşürülürse uefa hiçbir yaptırımda bulunmayacak mı sanıyorsun Semih?
Şimdi ki duruma göre söyledim.Trabzon'u alacaklarını düşünmemiştim temsilcimiz olmadan Şampiyonlar Liginin oynanacağını düşünüyordum ki şimdi böyle düşünüyorum.O zaman tabii ki onlara da uygulanır gerekenler.Ama şu aşamada sadece Fenerbahçe'ye yaptırım varsa bunu herkesin oturup düşünmesi gerekir.Uefa'nın bize kastı var diyip komik duruma düşmeyin bence :) olsaydı tüm takımlarımıza olurdu
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi

Şimdi ki duruma göre söyledim.Trabzon'u alacaklarını düşünmemiştim temsilcimiz olmadan Şampiyonlar Liginin oynanacağını düşünüyordum ki şimdi böyle düşünüyorum.O zaman tabii ki onlara da uygulanır gerekenler.Ama şu aşamada sadece Fenerbahçe'ye yaptırım varsa bunu herkesin oturup düşünmesi gerekir.Uefa'nın bize kastı var diyip komik duruma düşmeyin bence :) olsaydı tüm takımlarımıza olurdu

o zaman kayseri neden avrupaya gitmiyor,bursa ş.ligini gitmiyor biraz mantık semih ya hala görmüyor musun bu hukuksuzluğu?
 

0live456

Üye
Yaw kardeşim birinizde çıkıp adam gibi evet yaptık kabul ediyoruz cezamıza razıyız diyemiyor musunuz ? Çok mu hoşunuza gidiyor burada dil dökmek ?
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Yaw kardeşim birinizde çıkıp adam gibi evet yaptık kabul ediyoruz cezamıza razıyız diyemiyor musunuz ? Çok mu hoşunuza gidiyor burada dil dökmek ?

senin kulübün evet fenere arena açılışında maçı sattım desin en önce ben kabul edeceğim şike yaptığımızı kardeş:D
 

0live456

Üye
Polis amcalar desin sesimi çıkarırsam namerdim.
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
bu ülkede kararı polis ve hakimler,mahkemeler verir ki mahkemeye tutuklu gelenlerin %56 sı mahkemece serbest bırakılır.Düz mantıkla yaklaşmaya devam et sen,gerçi senin düşüncenin bir önemi yokta,laf olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
647
Kingmortall
greenmile
Cevap
0
Görüntüleme
429
greenmile
esokmen
Cevap
1
Görüntüleme
1K
esokmen
Kingmortall
Cevap
4
Görüntüleme
3K
esokmen


Üst Alt