cmert
Üye
SX1_cmert-Türkiye-Retail-uk-el-tr_15_up_1
SX1_CMERT-TURKIYE-RETAIL-uk-el-tr_15_UP_1
SX1_CMERT-TURKIYE-RETAIL-uk-el-tr_15_1985 'den farklı olarak;
> GENEL ÖZELLİKLER
N90 ikonları,
yeni tema,
yeni renk paletleri,
yeni MP3 player skini,
yeni ayar ikonlari
Mercedes-Benz açılış resmi ve animasyonu,
orjinal yazı fontuna geri dönüş,
N90 ikonları,
yeni tema,
yeni renk paletleri,
yeni MP3 player skini,
yeni ayar ikonlari
Mercedes-Benz açılış resmi ve animasyonu,
orjinal yazı fontuna geri dönüş,
> SİSTEM ÖZELLİKLERİ
analog saat c: ye aktarıldı
menu_folders c: ye aktarıldı
mesaj ikonları c: ye aktarıldı
scriptinit.txt (format komutları) dosyası a: ya aktarıldı
format sonrası tarih ve saat bilgileri silinme iptal
duvarkağıdı seçmeden backgroundimage.mbm dosyasını direk c:/system/data içine atabilirsiniz
dosya yöneticilerde mp3 leri tanınama sorunu giderildi
ngage mod çıkartıldı (performansı düşürmesi nedeniyle)
analog saat c: ye aktarıldı
menu_folders c: ye aktarıldı
mesaj ikonları c: ye aktarıldı
scriptinit.txt (format komutları) dosyası a: ya aktarıldı
format sonrası tarih ve saat bilgileri silinme iptal
duvarkağıdı seçmeden backgroundimage.mbm dosyasını direk c:/system/data içine atabilirsiniz
dosya yöneticilerde mp3 leri tanınama sorunu giderildi
ngage mod çıkartıldı (performansı düşürmesi nedeniyle)
> A: SÜRÜCÜSÜ
PVPlayer (türkçe) eklendi.
SpriteBackup programı çıkartıldı
Seleq programı çıkartıldı
PVPlayer (türkçe) eklendi.
SpriteBackup programı çıkartıldı
Seleq programı çıkartıldı
> YAZILIMIN YÜKLENMESİ
* .rar klasöründen çıkardığınız usb driver ı pc nize tanıtın (SX1 i joysticke basarak açın ve usb kabloyu bağlayın.windows "yeni donanım bulundu" uyarısı çıkacaktır.usb driver klasörünü gösterip tanıtma işlemini bitirin.) daha önce tanıtanların bu işlemi yapmasına gerek yoktur
* SX1_CMERT-TURKIYE-RETAIL-uk-el-tr_15_UP_1.exe yi çalıştırıp "****** config" ten "usb 0" ve "usb only" yi seçin ve bu kısmı kapayın.soldaki kutuların hepsini işaretleyin ve start a basın.yaklaşık 10-15 dk sonra program açık yeşile döner ve "all done" mesajı verir.artık kabloyu çıkarıp,SX1inizi açabilir;yeni yazlımınızın tadına varabilirsiniz.afiyet olsun
NOT :
A: ya kurduğum standart programlar E: veya C: de var ise yazılımı yüklemeden önce kaldırın.
Oluşabilicek sorunlardan bu yazlımı yükleyen kişi sorumludur..
A: ya kurduğum standart programlar E: veya C: de var ise yazılımı yüklemeden önce kaldırın.
Oluşabilicek sorunlardan bu yazlımı yükleyen kişi sorumludur..
:

