LG Optimus 3D P920 Türkiye'de:)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
adem-t

adem-t

Üye
    Konu Sahibi
LG Optimus 3D P920 Türkiye'de:)


hayırlı olsun:)
 


Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Hayırlı olsun. Fakat Bence şu anda 3D
almak için erken.
 
fireman87

fireman87

Üye
Almayı planlıyorum..
 

nonamex

Üye
İnternete güvenemiyorum pek, keşke tekno marketlere gelse..
 
PureFood

PureFood

Üye
LG aştı ya.
Ama 4.3' büyük ya çok.
 

nonamex

Üye
4 inch en ideali.
 
adem-t

adem-t

Üye
    Konu Sahibi
4 ideal :) telefonu tv mi yapıcaz:D bu arada lg den projeksiyonlu telefon bekliyorum :)
 
nalcam22

nalcam22

Üye
fiyatıda pahalı değil 1700
 
Uruloki

Uruloki

Üye
nonamex e katılıyorum üreticiler ekranı büyütmek yerine çözünürlüğü yükseltmeli ve 3D için erken bence yani birde tv filan almalısınız tadını çıkarmak için

@nalcam22 o site ucuza satıyor misal SGS2 1450tl civarı ama telpa 1700e satıyor
 
fireman87

fireman87

Üye
Sgs2 ile aynı boyutta, ben belki haftaya alabilirim.. Optimus black aldım kız arkadasıma LG - LG takılmayı düşünüyorum :ehe
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap


Ben 3.2 ye alıştım 5800dan C6-01'de var o da aynı yeterli geliyor N8 kaç onun ekranı da büyük ?
N8 3.5 inç boyutunda bence ideal olan 3.5 inç 4 fazla bence.
Bu arada hepsiburada sitesinde piyasa fiyatları oluyor genelde oraya gelmiş. Bir telefona bu kadar para vermek bana pek akıl karı gelmiyor ama özelliklerine göre ve 3d'nin de telefonlar için çok çok yeni bir teknoloji olduğunu ele alırsak tabi ki fiyatını hakediyor.
 
adem-t

adem-t

Üye
    Konu Sahibi
Alan oldumu:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt