İnternete güvenemiyorum pek, keşke tekno marketlere gelse..

LG aştı ya.
Ama 4.3' büyük ya çok.

4 inch en ideali.
N8 3.5 inç boyutunda bence ideal olan 3.5 inç 4 fazla bence.
Ben 3.2 ye alıştım 5800dan C6-01'de var o da aynı yeterli geliyor N8 kaç onun ekranı da büyük ?
4 inch en ideali.
Alan oldumu![]()

