nokia n8 sim kart kaydı başarısız

Sponsorlu Bağlantılar

angelfrei

Üye
    Konu Sahibi
imei numarasını sorgulamak için telefonu açmak gerekiyor.bataryanın arkasında yazıyormuş o numara.
telefonu açamam ki ben.
aynı telefondan yeğenime de getirdiler.onda bir sorun yok.
 


STaT!C

STaT!C

Üye
imei numarasını sorgulamak için telefonu açmak gerekiyor.bataryanın arkasında yazıyormuş o numara.
telefonu açamam ki ben.
aynı telefondan yeğenime de getirdiler.onda bir sorun yok.

arama ekranına *#06# yap imei çıkar cihazın içini açmaya gerek yok

buradan sorgula ne yazıyorsa yapıştır buraya imei numaranı sil paylaşırken. Yardımcı olmaya çalışırım. Bekliyorum.
 

angelfrei

Üye
    Konu Sahibi
Durumu:KAYIT DIŞI OLDUĞU TESPİT EDİLEN IMEI

çok teşekkürler gerçekten ilginiz için.

ne yapmam gerekiyor?
telefonu kullanabilir miyiz
 
STaT!C

STaT!C

Üye
Durumu:KAYIT DIŞI OLDUĞU TESPİT EDİLEN IMEI

çok teşekkürler gerçekten ilginiz için.

ne yapmam gerekiyor?
telefonu kullanabilir miyiz

Cihaz yurtdışından alınma değil mi? ÖyleyseTürkiyeye 1 ay içinde giriş yapmış bir kişi ve pasaport bulacaksın ve türkcell iletişim merkezine gidip 10 dakikada 10 tl karşılığı kaydettireceksin sorun %100 bundan çünkü aynı durumu ben de yaşadım.:good: Telefonunu o zaman eksiksiz kullanabilirsin, başka çözüm yolu olmaz iyi akşamlar.
 

angelfrei

Üye
    Konu Sahibi
Çok çok teşekkürler.

Cİhaz yurt dışından alınma.Üretici: Shenzhen Hoboton Communication Technologies Co Ltd Pazar Adı: EIROGA U808, U800, U808, M1 Model Bilgileri: EIROGA U808, U800, U808+, M1 yazıyor.
15 gündür inanki hiçbir problem yaşamadım.
Herşeyiyle çok iyi.
Türkiyeye 1ay içinde giriş yapmış herhangi bir kişi olur değil mi?Telefonu bana getiren kişinin olması şart değil?ve herhangi bir ülke (mesela bulgaristan)
 
STaT!C

STaT!C

Üye
Çok çok teşekkürler.

Cİhaz yurt dışından alınma.Üretici: Shenzhen Hoboton Communication Technologies Co Ltd Pazar Adı: EIROGA U808, U800, U808, M1 Model Bilgileri: EIROGA U808, U800, U808+, M1 yazıyor.
15 gündür inanki hiçbir problem yaşamadım.
Herşeyiyle çok iyi.
Türkiyeye 1ay içinde giriş yapmış herhangi bir kişi olur değil mi?Telefonu bana getiren kişinin olması şart değil?ve herhangi bir ülke (mesela bulgaristan)

Herhangi bir kişi olabiliyor bildiğim kadarıyla.. Çünkü internette pasaport kayıt hakkını satanlar bile var.
 

angelfrei

Üye
    Konu Sahibi
Hala daha kullanamıyorum telefonu.
Yurt dışına giriş çıkış yapmış birini bulamadım.
Ne önerirsiniz ?
 


Üst Alt