İnci Olayına Açıklık Getirelim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
İnci Olayına Açıklık Getirelim
Şimdi Bu Forumda Bir gerçek incisözlukculer var,bi inci sözlukten haberı olmayan yada sadece adını duyup uyelığı bulunmayan buna rağmen 'panpa,sesli güldüm,adam haklı beyler,reyiz' gibi inci sözluk terimlerini kullananlar var.Bız bunlara incisözluk ozentısı dıyoruz. Birde Bu ikisini ayırt edemeyıp ikisinide inci sözluk ozentısı dıye tanımlayanlar var. Şimdi incisözlukcu dıye birini ayırmak saçma,oda facebook gibi maxicep gibi donanım haber gibi kendı tarzında iyi olan bir site. O yüzden kımseyı bu konu hakkında dışlamayalım . Burda lafım birine yada birilerine değil amacım tartışma çıkarmakda değil zaten. Sadece olaya aydınlık getırmek istedım.

[video=youtube;8Fh5So8ZxCE]http://www.youtube.com/watch?v=8Fh5So8ZxCE[/video]
 


greenmile

greenmile

Üye
üye olup olmamak sorun değil forum sitesinde inci ağzıyla konuşmak bana yine de özenti geliyor:)
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Bişey sorcam Öznetılık nedir. biri yada belli bir grup gibi konusmaya onun gibi davranmaya çalışmaktır. eğer o sözluğe uyeysen sende o grubun içine girmiş olursun. yanı özenenlerın özendiği o ' belli bir grup' içinde anladınmı. Ozaman bi gfb taraftarı yada bir çarşı taraftarı o grup gibi davrandığında özentımı oluyor? Hayır . ozaman şu önyargılarınızı kırın !
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
panpa naptin sen ya:ehe sesli gulcem misafirler var.:kop:
bence tartisilan durumun ozentilikle alakasi yok.. Yasam stili gibi bisey..
Ben sadece panpa lafini kullaniyorum onu da pampa olarak.. Inciuyeligim ve ozenme gibi bi durumum yok yani..
 
greenmile

greenmile

Üye
madem incici gibi konuşmak istiyorsun o zaman küfürsüz tek bir cümle kurmamalısın bu forumda
 
kpln04

kpln04

Üye
Panpa neya türkçe yi güzel kullanalım dersiniz birde şaçmasapan konuşursunuz
 

Kedi Yavrusu

Üye
madem incici gibi konuşmak istiyorsun o zaman küfürsüz tek bir cümle kurmamalısın bu forumda

dışarıdan bakıldığında öyle.
ne zaman yardıma ihtiyacım olsa hep yardım etmişlerdir.
istediğim film/oyun torrentini isterim hemen yollarlar, yardıma ihtiyacım olur hemen koşarlar.

biraz önce bizzat yardım istedim, pc'im açılmıyordu ekranda kodlar çıkıyordu, onlar bana "linux kurmuşsun sonra balıklama silmişsin" dediler. haklılar. aynen de öyle yapmıştım. beni yönlendirdiler ve pc'deki verileri kurtardım şu an.

ha tabi sözlükte ***** falan yasak. ama paylaşılıyor, paylaşanlar uçuruluyor zaten.

ne zaman yardıma ihtiyacım olsa, ne zaman yalnız kalsam, ne zaman teknik sorunlar yaşasam veya ne zaman başıma gelenleri anlatsam hep yanımda oldular. zirveler düzenledik. afrikalı aç çocuklar için şu ana dek 11 bin lira para topladık. hasta yazarlara kan bağışladık, ölen yazarların arkasından yas tuttuk, kabir ziyaretine gittik. birlik olduk hep.
tabii dışarıdan bakanlar veya sözlüğe sonradan katılanlar anlamaz bunları.
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron
greenmile

greenmile

Üye
dışarıdan bakıldığında öyle.
ne zaman yardıma ihtiyacım olsa hep yardım etmişlerdir.
istediğim film/oyun torrentini isterim hemen yollarlar, yardıma ihtiyacım olur hemen koşarlar.

biraz önce bizzat yardım istedim, pc'im açılmıyordu ekranda kodlar çıkıyordu, onlar bana "linux kurmuşsun sonra balıklama silmişsin" dediler. haklılar. aynen de öyle yapmıştım. beni yönlendirdiler ve pc'deki verileri kurtardım şu an.

ha tabi sözlükte ***** falan yasak. ama paylaşılıyor, paylaşanlar uçuruluyor zaten.

ne zaman yardıma ihtiyacım olsa, ne zaman yalnız kalsam, ne zaman teknik sorunlar yaşasam veya ne zaman başıma gelenleri anlatsam hep yanımda oldular. zirveler düzenledik. afrikalı aç çocuklar için şu ana dek 11 bin lira para topladık. hasta yazarlara kan bağışladık, ölen yazarların arkasından yas tuttuk, kabir ziyaretine gittik. birlik olduk hep.
tabii dışarıdan bakanlar veya sözlüğe sonradan katılanlar anlamaz bunları.



ben onları kötülemiyorum yalnız ordaki konuşma tarzını buraya yada başka forum ortamına yansıtmak yanlış diyorum sadece:oke:
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
İncinin herşeyi küfür değildir işte. kedi_eti_7 yi oku bakalım.He küfür yok demıyorum. var ama sözluk içinde var. Ben olabildiğince az sözluk dışına yansıtırım orayı.

----------Eklendi @ 16:39:23 ---------- Yazıldı @ 16:37:54 ----------

Konusma tarzı dıyosun. Burda gereksız ve deneme mesajları bölumu dışında nerde gördun oyle konustuğumuzu? Sadece bu bölumde eğlenmek için. ve ben tekrarlıyorum olabıldığınce az o şekilde konusuyorum zaten.Bu bölum için de diyorsan bölümün adını oku.
 
greenmile

greenmile

Üye
ben genel konuştuğumuzu sanıyorum güzel kardeşim ama sen olayı kişiselleştirme taraftarısın yine de sen bilirsin, bu arada bölümün adını hatırlattığın iyi oldu bilmiyordum
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Ben konunun başında kımse alınmasın belli birine soylemıyorum dedın. Sen alındın yapabileceğim bişey yok.

İyi forumlar
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
Abicim bırak bu konuları ya, herkes nasıl konuşursa konuşuyor, doğru konuşmayan atılıyor zaten hala neyine özenti diyorsunuz ya.
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
ülkeleri böldükleri yetmedi şimdi de forumlara el attılar..
 

0live456

Üye
Hangi platform'da olduklarına dikkat etmeyen tiplerdir.Heryerde kendilerini öncü sanarlar.Bla bla..
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
İnciye üye olanlar öztenti değil, üye olmayanlar özenti şeklinde bir ayrım yapılmasını yanlış buluyorum. İlla bir ayrım yapılacaksa:
Kendisine ana avrat küfrettirenler, kendisine küfrettirmeyenler şekline bir ayrım yapılması daha doğru bir tespit olacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Praetor, Revengeful ve Silinen Üye 166392
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
ülkeleri böldükleri yetmedi şimdi de forumlara el attılar..
enver şimdi anlamıyorum senı. neden ustunuze alıp tartışma yaratıyosunuzkı. yerı gelınce panpa demesını incicaps kullanmasını biliyosun ama.
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap

enver şimdi anlamıyorum senı. neden ustunuze alıp tartışma yaratıyosunuzkı. yerı gelınce panpa demesını incicaps kullanmasını biliyosun ama.
ben onu inci yöneticilerine dedim sen niye üstüne alınıyosun ki?
 
Bluetoooth

Bluetoooth

Üye
incisözlüğün neredeyse her yeri küfür :off:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
1
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
985
Albert Einstein
' KalendeR '
Cevap
4
Görüntüleme
2K
' KalendeR '


Üst Alt