banada acil s40 kayıt programı lazım
bende 5130 var git menusune uygulama ekleyecem uygulamaları tıklıyorum donup kalıyor tel ne yapmam gerek
görüşme yaparken ses kayıt programı var mı bu telefona göre?
Benim telefonda çok yavaş
yeni yazılım at yada Orochi arkadasımızın konusundakileri yap ben sahsen yaptım acayip güzel sistem bi dene istersen
Orochi arkadaşımızın konusunun linkini rica edebilir miyim?
Benim telefonum kapandı. Bidahada açılmadı. Eskiden beyaz ekranda nokia yazısı çıkıp kapanıyordu. Artık hiç açılmıyor
facebook mobil uygulamasını indirmiyor sertifika sım yada telefonda deil dio
V 07.95 güncelleme yaptım telefon çok yavasladı müzik çalar falan ne yapmam gerek?
yeterli hafıza yok diye müzik çalar çalışmıyor nasıl halledebilirim yardımcı olursanız çok sevinirim

5130 ile ilgili her türlü sorularınızı sorabilirsiniz.
5130 ile ilgili her türlü sorularınızı sorabilirsiniz.
Opera mini'yi diyorsunuz heralde ? açtıgınızda direk geri kapanıyor mu ?mrb XpressMusic 5130 telefonumu ana menudeki wap tarayıcısı açılmıyor ne yapabilırım yardım ederseniz sewinirim
- - - Eklendi - - -
mrb XpressMusic 5130 telefonumu ana menudeki wap tarayıcısı açılmıyor ne yapabilırım yardım ederseniz sewinirim
Opera mini'yi diyorsunuz heralde ? açtıgınızda direk geri kapanıyor mu ?

