5130 ile ilgili Sorularınız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
5130 ile ilgili Sorularınız
5130 ile ilgili her türlü sorularınızı sorabilirsiniz.
 


brk-rtrk

Üye
abicim bana acil numara engelleme programı lazım baktım bulamadım
Acaba senin 5130da calısır dedıgın varmı
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
benim bildiğim s40larda şuan numara engelleyici yok.bazı samsunglarda var ama kendi yazılımları.sadece s60 için var.
 

atakunal

Üye
banada acil s40 kayıt programı lazım
 

mrtgncr

Üye
bende 5130 var git menusune uygulama ekleyecem uygulamaları tıklıyorum donup kalıyor tel ne yapmam gerek
 
Blue Night

Blue Night

Üye
görüşme yaparken ses kayıt programı var mı bu telefona göre?
 
3mremr3

3mremr3

Üye
Benim telefonda çok yavaş
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
banada acil s40 kayıt programı lazım


kayıt programı yok suan 5130 veya s40 icin

----------Eklendi @ 18:36:36 ---------- Yazıldı @ 18:35:33 ----------

bende 5130 var git menusune uygulama ekleyecem uygulamaları tıklıyorum donup kalıyor tel ne yapmam gerek


telefona format at hafıza kartını cıkar uygulamayı secip kaydet yada hafıza kartında ise telefon kısmına tasıyıp öyle deneyin

----------Eklendi @ 18:37:00 ---------- Yazıldı @ 18:36:36 ----------

görüşme yaparken ses kayıt programı var mı bu telefona göre?


dedigim gibi suan yok

----------Eklendi @ 18:38:11 ---------- Yazıldı @ 18:37:00 ----------

Benim telefonda çok yavaş


yeni yazılım at yada Orochi arkadasımızın konusundakileri yap ben sahsen yaptım acayip güzel sistem bi dene istersen
 
Mücahit G

Mücahit G

Üye
Benim telefonum kapandı. Bidahada açılmadı. Eskiden beyaz ekranda nokia yazısı çıkıp kapanıyordu. Artık hiç açılmıyor
 

sebenlimacit

Üye
facebook mobil uygulamasını indirmiyor sertifika sım yada telefonda deil dio
 

manlyak

Üye
yeni yazılım at yada Orochi arkadasımızın konusundakileri yap ben sahsen yaptım acayip güzel sistem bi dene istersen

Orochi arkadaşımızın konusunun linkini rica edebilir miyim?
 

Mehmet_0505

Üye
V 07.95 güncelleme yaptım telefon çok yavasladı müzik çalar falan ne yapmam gerek?
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
Orochi arkadaşımızın konusunun linkini rica edebilir miyim?


arkadasım http://www.maxicep.com/nokia-s40-ve-java/5130c-v7-97-modlu-fw-by-orochi-turkce-506525.html link budur

----------Eklendi @ 13:06:07 ---------- Yazıldı @ 13:05:24 ----------

Benim telefonum kapandı. Bidahada açılmadı. Eskiden beyaz ekranda nokia yazısı çıkıp kapanıyordu. Artık hiç açılmıyor


Jaf Programı İle Bi Dene

----------Eklendi @ 13:07:58 ---------- Yazıldı @ 13:06:07 ----------

facebook mobil uygulamasını indirmiyor sertifika sım yada telefonda deil dio


baska sitelerde var olmazsa telefonunuzdan google-facebook-orda facebook.com yazar oraya tıklayın "facebook uygulamasını indir" diye bölüm var bende de böyle bi sorun vardı şimdi çözüldü

----------Eklendi @ 13:08:36 ---------- Yazıldı @ 13:07:58 ----------

V 07.95 güncelleme yaptım telefon çok yavasladı müzik çalar falan ne yapmam gerek?


seninde bu konuya bakmanı tavsiye ederim http://www.maxicep.com/nokia-s40-ve-java/5130c-v7-97-modlu-fw-by-orochi-turkce-506525.html
 

selcukylmz

Üye
yeterli hafıza yok diye müzik çalar çalışmıyor nasıl halledebilirim yardımcı olursanız çok sevinirim
 

sana_inat

Üye
5130 ile ilgili her türlü sorularınızı sorabilirsiniz.

mrb XpressMusic 5130 telefonumu ana menudeki wap tarayıcısı açılmıyor ne yapabilırım yardım ederseniz sewinirim

- - - Eklendi - - -

5130 ile ilgili her türlü sorularınızı sorabilirsiniz.

mrb XpressMusic 5130 telefonumu ana menudeki wap tarayıcısı açılmıyor ne yapabilırım yardım ederseniz sewinirim
 
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
mrb XpressMusic 5130 telefonumu ana menudeki wap tarayıcısı açılmıyor ne yapabilırım yardım ederseniz sewinirim

- - - Eklendi - - -



mrb XpressMusic 5130 telefonumu ana menudeki wap tarayıcısı açılmıyor ne yapabilırım yardım ederseniz sewinirim
Opera mini'yi diyorsunuz heralde ? açtıgınızda direk geri kapanıyor mu ?
 

sana_inat

Üye
MrTech

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
Teknik bir arıza vardır muhtemelen
 

sana_inat

Üye
Ne yapmam lazım acaba bu arada canan ben :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt