Varmı Böyle Bir Şey !!! Şimdide İndirme HATASI !!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
by_mecho

by_mecho

Üye
    Konu Sahibi
Varmı Böyle Bir Şey !!! Şimdide İndirme HATASI !!
N8 i götürdüm Nokıa Clup a OVİ ye girmiyor diye adamlar sistem attı açıldı şimdide OVİ de indirme hatası veriyor yardımcı olursanız sevinirm
 


TheORCUN

TheORCUN

Üye
İmzamdaki konuyu aynen uygula, tüm bilgilerini-dosyalarını yedeklemeyi unutma ama :oke: Sıfır bir N8'in olur
 

COKOPRENSSS

Üye
orçun hocam benim ovim acılmıyo yardım lütfen
 
lolaman

lolaman

Üye
Bende ovi den telefonuma hiç bir şey atamıyorum. Gönder diyorum gönderildi diyor ama mesaj gelmiyor telefon numarası doğru %100
 
by_mecho

by_mecho

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkürler :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt