Beyler ben kötü birisi miyim? :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CreedStar

CreedStar

Üye
    Konu Sahibi
Beyler ben kötü birisi miyim? :(
Napcam beyler ilacı var mı kötü biri miyim ben :ah
 


'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
leyla ile mecnunu çok mu izledin :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 166392
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Kötüyüm dedin ya orda da böle değişik türden insanlar var yani kötüyüm ben bana ilaç verin tipinde :ehe:ehe
 
CreedStar

CreedStar

Üye
    Konu Sahibi
Kötüyüm dedin ya orda da böle değişik türden insanlar var yani kötüyüm ben bana ilaç verin tipinde :ehe:ehe

İltifatın için tşk ederim her şey MaxiCep için. İzlicem bi ara indirip mrk ettim|-)
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
bilmem.
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bizim dememıze mı baglı ?
 
CreedStar

CreedStar

Üye
    Konu Sahibi
bizim dememıze mı baglı ?

Bugün küçük bi kızın elinden oyuncağını aldım çok kafa ütüledi diye. Ağladı sen çok kötüsün dedi anneme söylicem seni dedi içime oturdu "kötü müyüm lan ben" dedim. Şu durumda evt sana bağlı şimdi sen söyle ben kötü müyüm mirim?
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
yok deılsın ben aglayanları tokatlıyorum
senınkı hc bsey
sımarık oluyolar zaten
Bugün küçük bi kızın elinden oyuncağını aldım çok kafa ütüledi diye. Ağladı sen çok kötüsün dedi anneme söylicem seni dedi içime oturdu "kötü müyüm lan ben" dedim. Şu durumda evt sana bağlı şimdi sen söyle ben kötü müyüm mirim?
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
Evet kötüsün
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt