Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Onu CSKS yapsakya yani cepneti sonuna kadar somurenler arkadısımın bilgisayarda yapamadagı kotayı yapıyom telde yaa
TheCower
Üye
Arkadaşlar size bilgi vereyim. Cepnet ile knight rahat oynanıyor. Ama gecikme oluyor. Server 2ye geçince biraz azalıyor lag ama olsun bu da yetiyor ha bi de pk yi çok zor atarsınız çünkü skill vuruyorsunuz 3 sn sonra işliyor. Ben neti bedava kullanıyorum. Çok teşekkürler vodafone.
darkblademaster
Üye
¤ yaşasın vodafone ¤
phasan
Üye
sorun olmaz
0live456
Üye
8mbit , 10mbit , 100mbit varken çeyrek mbit ile sıkıntıya gelmeye gerek yok şahsen ^^
mystiery_
Üye
Konu Sahibi
çeyrek bile değil 1mbit ten 10 kat yavaş fakat ucuz. O saydıkların parası olana