5800 ''DOWNGRADE'' Olayını USB Üzerinden Yapabilirmiyim?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ea55trwof

ea55trwof

Üye
    Konu Sahibi
5800 ''DOWNGRADE'' Olayını USB Üzerinden Yapabilirmiyim?
Arkadaşlar duydum ki versiyon düşürme yani downgrade işlemi yapmak mümkün fakat usb den yapılırken flash yanma ihtimali varmış ben riski göze aldım kesinlikle downgrade yapmak istiyorum bana bu yolu gösterebilecek varsa bekliyorum.
 


omerynd

omerynd

Üye
yok kardeş maalesef. özel box lar la yapılıyor downgrade işlemi usb ile yapamazsın
 
-starkiller-

-starkiller-

Üye
usb ile yapabilseydik çotan yapmıştık :ehe
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
yapılabildigini duydum da flaşını yakma ihtimalin yüksek.DH deki orochi c6 dosyalarıyla downgrade yapmıştı.birde downgradeye ne gerek var ki?
 
ea55trwof

ea55trwof

Üye
    Konu Sahibi
aynen dh deki orochinin yaptığı downgradeyi gördüm galiba c6v20 nin rofs2 uda dosyalarıyla felan yapıyodu.
Downgrade ne gerek var dersen söyleyeyim.Telefonun versiyonu orjinal v52.0.101 ben bunu orjinal hackli v52.0.007 ye çevirmek istedim.Ama orjinal v52.0.101 hackleyecek varsa orasını bilemem:ehe:ehe
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
aynen dh deki orochinin yaptığı downgradeyi gördüm galiba c6v20 nin rofs2 uda dosyalarıyla felan yapıyodu.
Downgrade ne gerek var dersen söyleyeyim.Telefonun versiyonu orjinal v52.0.101 ben bunu orjinal hackli v52.0.007 ye çevirmek istedim.Ama orjinal v52.0.101 hackleyecek varsa orasını bilemem:ehe:ehe
orjinal yazılımı hackleyebilirsin.helloox veya just hackit bu iş için ideal.birde buraya bak istersen:http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...unsuzca-yuklemek-isteyenler-iceri-497904.html
 
BySeL0

BySeL0

Üye
. özel box lar la yapılıyor
downgrade işlemi
 
ea55trwof

ea55trwof

Üye
    Konu Sahibi
Anlaşıldı 5800'ımla birlikte telefoncu yolu gözüktü...
Artık BOX'la v52.0.007 yükleteyim.Yapacak birşey yok.
 
mardok

mardok

Üye
arkadaşlar USB ile downgrade işlemi yapılamaz
bu yalnızcaz BOX ile olur :oke:
 

sefaturut

Üye
Telefoncular kaça yapıyo bu işi.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Konu hort olmuş :) versiyon düşürme forumda mevcut anlatımı.
 
salkin

salkin

Üye
20-30 liraya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt