Lg Optimus Black mi Sony Ericsson Xperia ARC mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
Lg Optimus Black mi Sony Ericsson Xperia ARC mı ?
Beyler başlıktada dediğim gibi hangisi daha iyi ?
 


fireman87

fireman87

Üye
Tasarım olarak ikiside oldukça şık bence, fiyat olarak baya bi fiyat farkı var arc daha pahalı, Arc'ta ön kamera olmaması çok kötü.. Optimus black'te ön kamera 2mp, nova display ekran parlaklık kalitesi var dış mekanda optimus black'ten iyisi yok.. Ben optimus black'i tavsiye ederim hocam.
 

nonamex

Üye
Tasarım olarak ikiside oldukça şık bence, fiyat olarak baya bi fiyat farkı var arc daha pahalı, Arc'ta ön kamera olmaması çok kötü.. Optimus black'te ön kamera 2mp, nova display ekran parlaklık kalitesi var dış mekanda optimus black'ten iyisi yok.. Ben optimus black'i tavsiye ederim hocam.

Çok oyun oynayan biriyseniz eğer Xperia Arc'taki Adreno 205 GPU sizin için daha iyi olabilir gibi. ama LG Optimus Black şimdiye dek yapılmış en ince smartphone ve gayet şık. Ayrıca Nova Display ile ekran parlaklığını kıstığınızda bile canlılığını kaybetmiyor. Tasarımı gayet iyi. Oyunlardada sorun yaşatmıyor tabi ki, ama yoğun HD oynayan biriyseniz daha güçlü GPU'lu cihazlar iyi olabilir sizin için, telefondan ne istediğinizi belirtmemişsiniz.(LG Optimus Black SGX530 içeriyor, benchmarklarda Adreno 205'in gerisinde)


Bende Optimus Black tavsiye ederim, Xperia Arc'ı incelemiştim Optimus Black almadan önce.. Aradaki 300-400 liraya değecek bir fark göremedim açıkçası. :hmmm Optimus Black'in daha bile +ları var hatta.
 
foreverthe

foreverthe

Üye
    Konu Sahibi
Çok sağ olun arkadaşlar :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
LG Optimus Black :oke:
 
bertinos

bertinos

Üye
o parayı o telefona vericeğine git 200 tl ekle S2 al her türlü lg optimus black:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt