windows 7 ultimate den anlayan biri yok mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
muhammedayvaz

muhammedayvaz

Üye
    Konu Sahibi
windows 7 ultimate den anlayan biri yok mu?
:off:
 


MaxiHan

MaxiHan

Üye
neymiş söyle sorununu?
 
muhammedayvaz

muhammedayvaz

Üye
    Konu Sahibi
neymiş söyle sorununu?

1.sorun:bilgisayarım veya herhangi bir klasörö giriyorum,görünüme tıklıyorum.döşemeler yazması gerek ama genişletilmiş döşemeler yazıyor.döşemeler sekmesi kayıp.bi anlam veremedim.

2.sorun.sistem geri yükleme yaptıktan sonra yazı görünümü değişti, yazılar ince ve kötü görünüyor.internetteki yazılar bile.buna da bi anlam veremedim.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
font değiştirebilirsin ;)
 

olmaza

Üye
baslat ara klasör seçenklerini yaz orda yapmak istediğin ayardan blabilirsn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt