Maxicep Haxball Yarışması

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

^^Positive^^

Üye
    Konu Sahibi
Maxicep Haxball Yarışması



Maxicep üyeleri Haxball da büyük kapışmalar oluyor bende Maxicep için bir Haxball Yarışması Düzenlemeyi düşündüm....

Basit oyun gibi görünüyor fakat zevkli bir oyun!

Daha Önce Hiç Oynamayanlar İçin Buyrun Burdan;) -->>http://www.haxball.com/

Kurallar
-En az Teğmen Rütbesinde Olmak
-Yöneticiler Katılabilir
-Maç Saatinde Odada Olmayan Oyuncu Diskalifiye Olur

!Nasıl Yapacağımıza Sıra Geldi!
Kişi Sayısına Göre Maçlar 10 ar Dakika ve Gol Limiti Sınırsız Olacak
1vs1 ve 2vs2 Katagorileri Şeklinde Maçlar Yapacağız...
Oda tarafımdan açılıp lag olmaması için en fazla 2 gözetmen alınacaktır!

1vs1 Katagorisinde ise Sınır Yok!
2vs2 Katagorisinde Maximum 6 Takım Olacak!


Hediye: Süpriz Hediyeler Sizlerle;)

Herkese Kolay Gelsin;) Başarılar!


Son Katılım Tarihi 11 Temmuz 2011


1vs1 Katılım Listesi

^^Positive^^
Pondusss
Emre-45
©The_Gespenst©
MaxiHipHopLife
Oguzc@N
MerTurkizM
Necmati


2vs2 Katılım Listesi
MaxiHipHopLife ve Oguzc@N


 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady, Reşwan, Necmati ve 2 diğerleri


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Başarılar arkadaşlar.
 
'Patron

'Patron

Üye
Hemen Beni Yaz Benım Oyunum. :)

Edit: Dostum bilmeyenler girmemeli. Oyun çok kalitesiz olur. Enaz 2-3 kere oynamışlar gelsın bence.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
katılmak istiyorum. Ne yapacaz???:allalla:
 
Emre-45

Emre-45

Üye
Ben katılırım..
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
daha ne zaman yapılacağı bile belli değil :)
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
peki tamam. teşekkür ederim.
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
Football desen anlarımda :D , bunu ilk defa duyuyorum
 

OğuzcanAbi

Üye
benide yaz kardeş :oke:
ama akşam 7 den sonra olsun benim maç mümkünse :)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
^^ Benide kat :D
 
'Patron

'Patron

Üye
2 vs 2 de Ben Oğuzcan la grubuz.:oke:
 
Necmati

Necmati

Üye
yaz oğuz benide :D
 

Kǔr Şâd

Üye
Dostum ben sizin kadar eski sayılmam ama söz konusu hediye değil sadece eğlence için gelmek istiyorum Haxball eskiden oynadığım ve harika eğlence dolu bir oyun, katılımımı yaparsanız çok sevinirim, Maxicep'i takipteyim.
 
'Patron

'Patron

Üye
Hacı 1 vs 1 e de yaz beni. onda da varım :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt