yeni yazılımı hemen kurmayın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
nalcam22

nalcam22

Üye
    Konu Sahibi
yeni yazılımı hemen kurmayın
evet arkadaşlar yeni yazılım için eminim hepiniz heycanlısınızdır. ama yeni yazılımı telefonunuza hemen kurmayın derim. Çünkü v52 de bazı sorunlar olmuştu örneğin tarayıcının tam ekran olması gibi . Benim size tavsiyem yazılımı kurmadan önce biraz bekleyin . Yazılımı kuranlara sorun bilgi alın derim. İyi forumlar
 


OğuzcanAbi

Üye
şuan güncelenebiliyor mu ?
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Aynen çıktı mı ki ?
 

mıttık

Üye
yaklaşık bir hafta içerisinde gelecek ancak forumda cfw lerden daha iyi bişi yapamazlar çünkü sonuçta 5800 ın donanımı malum .. v60 geldiği zaman zaten yine cfw lerle uğraşıcaz ve bi süre cfw siz kalıcaz kırılana kdar yani hemen kurmayın en azından cfw çıkana kadar
 
  • Beğen
Tepkiler: Mertolozzi
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Haklısın :oke:
 
bthn_997

bthn_997

Üye
cfw yükledim daha 3 gün önce şansa bak :D
 
nalcam22

nalcam22

Üye
    Konu Sahibi
haftaya geliomuş arkadaşlar
 

omergs96

Üye
n97 ye çıkmıyo mu yeni yazılım
 

OğuzcanAbi

Üye
ben yüklerim ilk çıktığı an :ehe
 
PureFood

PureFood

Üye
Ee herkes ilk çıktığında yüklemezse kim yükleyecek :ehe
 

kevin21

Üye
evet arkadaşlar yeni yazılım için eminim hepiniz heycanlısınızdır. ama yeni yazılımı telefonunuza hemen kurmayın derim. Çünkü v52 de bazı sorunlar olmuştu örneğin tarayıcının tam ekran olması gibi . Benim size tavsiyem yazılımı kurmadan önce biraz bekleyin . Yazılımı kuranlara sorun bilgi alın derim. İyi forumlar

Adamlar eşşek değil ya kurup denemişlerdir. valla ben 1 sn bile beklemeden kurarım. O kadar hatalı cfw yükledik orjinalini mi yüklemicez...
 
nalcam22

nalcam22

Üye
    Konu Sahibi
mangdaşire

mangdaşire

Üye
bende yükleyenler arasında olacam.ota ile güncelleştirebilir miyiz ki acaba?
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
ben hemen yüklemem, evvela cwf'ler uyarlansın hatalar ortaya çıksın sonra bakarım.
 

Kǔr Şâd

Üye
Ben dayanamam kurarım hemen. Sorun olmaz hata olursa çakarız format.
 
PureFood

PureFood

Üye
Ne hatası olabilir ki. :hmmm Adamlar zaten yığınla test yapıyodur, zaten 5230'la C6'ya çıktı hem.
 

Kǔr Şâd

Üye
Diğer telefonlar için bu hafta çıkacak. Herhangi bir hata olabilir, sonuçta daha önce yaşandı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt