nalcam22
Üye
yeni yazılımı hemen kurmayın
evet arkadaşlar yeni yazılım için eminim hepiniz heycanlısınızdır. ama yeni yazılımı telefonunuza hemen kurmayın derim. Çünkü v52 de bazı sorunlar olmuştu örneğin tarayıcının tam ekran olması gibi . Benim size tavsiyem yazılımı kurmadan önce biraz bekleyin . Yazılımı kuranlara sorun bilgi alın derim. İyi forumlar



Adamlar zaten yığınla test yapıyodur, zaten 5230'la C6'ya çıktı hem.